Sevgilim arkdas çevresi yok ablasigile gidip enisteisyle oturuyor ordayken geç yazıyor saatler geçiyor ayrılmalı miyim?

Bu konuda çok uyardım onu , oda ayıp olur eniştemin yanında telefonla oynamam surkeli yazamam arada bir arar yazarm diyor bazen 2 3 saat yazmadığı oluyor ayrılsam mi skliyorum bu durumdan artık

Sevgilim arkdas çevresi yok ablasigile gidip enisteisyle oturuyor ordayken geç yazıyor saatler geçiyor ayrılmalı miyim?
Cevapla