Sevgilim sürekli uyuyakaldım diyip geç yazıyor?

biz uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz birbirimizi senede iki üç kere görebiliyoruz sadece. geceleri mesajlaşırken sürekli kayboluyor sabah uyuyakaldım yaaaa yazıyor ben de mal gibi kalıyorum ortada gündüz de yapıyor bunu mesela bugün ikimiz de 10.30 civarı kalktık öğlen 14.00 a kadar ara ara mesajlaşıyoduk saat 14.01 olunca yine yok oldu ortadan ben de birşeyler anlatıyodum ona uzun uzun yazıyodum yine mal gibi kaldım. beklee bekleee aradan saatler geçti hala cevap yazmıyor ben de sinirlenip yazdığım mesajları sildim. her neyse aradan tam 5 saat geçtikten sonra "niye sildin yaa yazdıklarını" yazmış bana. sinirli olduğum için ters yaptım biraz, saatlerdir yoksun dedim "uyuyakaldım" dedi sonra bana "özür mü bekliyorsun bunun için" dedi ben de senden hiçbir şey beklemiyordum dedim daha sonra yazdıklarına da görüldü attım. Ya bütün gece uyudun zaten uyandıktan 3.5 saat geçtikten sonra nası tekrar 5 saatlik bi uyku uyuyabilirsin artık bana yalan söylediğini düşünüyorum. Benim ondan tek isteğim uykusu gelince bana haber versin bileyim boşuna beklemeyeyim ama söylemiyo bi anfa ortadan kayboluyor zaten mesajlaşırkennde sürekli çıkıyor konuşmadan. Arkadaşlar bunu bana iki senedir nerdeyse herr gün yapıyor ilk başlarda normaldir uykusu gelmiştir diyodum ama devamlı olunca insan üzülüyor değersiz hissediyor ve şüpheleniyorum da. heleki uzak mesafe ilşkisinde mesajlarıma daha özenli cevaplar vermesi dikkat etmesi gerekmiyor mu sizce de görüşemiyoruz zaten? lafa gelince çok seviyor o benden daha çok emek gösteriyor sözde.
Güncellemeler
+1 yıl
ha bir de şu an discordds aktif lol oynuyor biz küsken ben köşeme çekilip depresyona giriyom bu lol oynuyor. Ben de oyun oynamayı seviyorum ama kütüğümüzde mutsuz oluyorum oynayamıyorum bu hiç değer vermiyor mu bana
Sevgilim sürekli uyuyakaldım diyip geç yazıyor?
Cevapla