Olayın öyle olmadığını ikimiz de biliyoruz gereksiz özgüvene kapılmana gerek yok çocuk başkasını seçmiş sen de neden onun yanında diye sızlanıyorsun soru soruyorsun o yüzden hiç ben gerek görmüyorum triplerine girme gerçeği değiştiremezsin bundan sonra kendine göre birilerini bulursun bakarsın hayatına
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Hepimiz öyleyiz be aşko değer verene gitmeyiz hep alakasız kişilerle oluruz sonra da pişman oluruz hep maalesef böyle
Kabul etmende güzel
tercih meselesi herkes tercihlerinin sonucuna katlanmali. zor da olsa
Evet karaktersiz p*ç olmakta bir tercih haklısınız
öyle herkes hak ettiği yerde kalsın 😉
Pıclık kolay adamlık zordur ondan.
Aynen 😂😂
Sen prensesim ol bacım çocuğu olayım böyle seven için kralice
Babası kralsa zaten prenstir sana ihtiyacı yoktur
Ayy yorumdaki erkekler ağlıyo olum size noluyo
Nerem ağlıyor dön sen kendine bak
Ben ağlamıyorum o kaybetti
Kaybettiyse kaybetti sana gerek görmüyor demekki hayatında yapacak bir şey yok
Yalnız kaybeden o olduğu için ben onu gerek görmüyorum hayatımda
Olayın öyle olmadığını ikimiz de biliyoruz gereksiz özgüvene kapılmana gerek yok çocuk başkasını seçmiş sen de neden onun yanında diye sızlanıyorsun soru soruyorsun o yüzden hiç ben gerek görmüyorum triplerine girme gerçeği değiştiremezsin bundan sonra kendine göre birilerini bulursun bakarsın hayatına
İşte sıkıntı şu kızlarla eğlendikten sonra benim yanıma gelmesin anladın mı? Burada sıkıntı zaten
Öyle bir tipse zaten baştan işin olmayacaktı onunla. Eğer sana dönmeye kalkarsa da yol ver gitsin uzatma hiç
Prens olacağına inancı yoktur. * olmak hoşuna gidiyordur.
Aynen kişilik yoksa onu seçer haklısın
prenses olsan bu soruyu sormazdın
Ne alaka prenses gibi kızım ben
ama gelip varoş gibi seninle olmayan birini takıntı yapıyosun üstüne etrafa söylüyorsun bu nasıl prenses
Böyle bir prenses
varoş prenses
Prensesler varoş olmaz
prensesler takıntı yapmaz
Kime göre kaşar kime göre * bu önemli
Bana göre tatlmm
Tercih meselesi 💁♀️
Yani oda bi tercih haklısın
Herkes layığını buluyor
Dengi dengine derler
adam fare demekki canı kaşar çekmiş 😂
Ahahahahhaha doğru
Sende karakter görememiştir belki
Ne biliyosun? İlişkimizi gördün mü böyle konuşuyorsun belki defalarca aldatıldım bu benim karatersizliğimden mi
hayırlısı be
tercih meselesi ttlm
Tabi oda bir p*çlik sonuçta
yine de tercih meselesi
Tabi karaktersizlikte bir seçim sonuçta
üzüyon beni lan
Üstüne alınanlar benim üstüme geliyo zaten 😂😂 bende karşılık veriyorum üzülecek bir şey yok
sen çok sinirli bi kardeşe benziyon
Evet biraz öyleyim 😂
Ahhh ah
Kaşar misin?
P*ç misin?
Ben değilim ama sen kendine kasar demişsin
Birincisi sorumu tekrar oku gerçi Türkçe sıfırsa anlayamaman normal ikincisi benimle bu şekil konuşamazsın
Sende biraz açıklasaydin günaha mi girerdin