
sevmediğin halde sevdim diyebilecek kadar karekter yoksunluğu yaptınız mı?

sevmediğin halde sevdim diyebilecek kadar karekter yoksunluğu yaptınız mı?
Zorla mı tutuyorlar beni sevmediğimin yanında?
Öyle bir zorunluluğum da mecburiyetim de yok.. Sevmiyorsam, sevmediysem zaten -miş gibi davranacak konumda bile olmam kimseyle..
Cevap
3Cevap
hayır öyle bir şey yapmam
Tam aksine, sevdiğim halde artık kalbimde yerin yok..!
Seni sevmiyorum deyip, şehri terk ettiğim olmuştu.
Hayatta yapmam böyle bir şey ve yapmadık da sevdiğime direkt söyledim ama kendileri matmazel hanımefendi oldukları için benim gibi birini reddettiler
Hayır, öyle bir şeyi neden yapayım ki 🤷🏻♀️
üzülerek söylüyorum ama evet yaptığım zamanlar oldu
Yapmadım da yapanları gördüm.
Yok sevdim , sevmiyorum dedim ben 😄😄
Yapmadım.
Hayjr kimse beni sevmedi, bende kimseyi sevmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?