
Kalbinizin merkezine girmek isteyenlere kalbinizin kapılarını kapattınız mı?

Kalbinizin merkezine girmek isteyenlere kalbinizin kapılarını kapattınız mı?
Kapatmadım kalbime girmek isteyen birisi de yok olsa zaten direkt içeri alır kapıyı kitlerim ki hem o benden ayrılmasın hemde artık kaderimde ki kişiyi bulduğuma sevineyim
Cevap
3Cevap
Kalbim olmadığı için bir şey fark etmiyor aşka inancım kalmadı
Kalbim de onu o merkezde istiyorsa açık olur, istemiyorsa değil merkezinde; kenar mahallesinde bile konumlanamaz..
Kapattım çünkü zaten kalbimin merkezinde biri var.
kapattım Zaten birisi var ;)
Açık olana Açıktır
Tabiki hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?