Çocuk beni sütyenli gördüğünden beri davranışları neden değişti?

Bu kişi bir erkek yaşlarımız yakın. Aramızda bir tık resmiyet var ama arkadaş sayılırız birbirimizde numaramız olsa da öyle her gün hal hatır soracak arkadaşlık yok sadece görüştükçe konuşuruz düzenli olarak görüşüyoruz diyelim iş için. Kendisi hep arayarak veya sesli ileişim kurar işle ilgili bir aksilik olduğu zaman arar bana şu bu oldu diye hatta bazen lafı da uzatır gereksiz gereksiz. Her neyse biraz farklı bi aurası var capkın dıyemem belkı oyledır ama net bir şeyini gormedıgım ıcın emın degılım ama rahatsız eden bir yönü var sanki. İşkolik işinde çok iyi ve zengin. Sosyal medya kullanmıyor o enteresan neyse. Gözlerimin içine çok bakıp gülüyor ve sohbet etmek istiyor gibi ama aramızdaki o resmiyeti bozamayacagını anladıgı ıcın sanırım cok uzatamıyor. Beni işim konusunda herkese karşı ve yalnızken de övüyor. Fırsat buldukça bana hayatını anlatıp arkadaşım olmak istiyor gibi bir havası var. Her neyse tüm bunları geçiyorum geçenlerde tamamen ikimiz de kazara soyunma odalarındaydık erkek ve kadın soyunma odasının ortasında bır koridor var ben sütyenliydim lavaboya geçmek ıcın koseden donuyordum baktım koridordan karsıdan biri geliyor o baktı ama ortam loş ışıklıydı hemen panikle kaçtım hatta içerdeki kadınlara erkeğin ne işi var dedim karıştırmış olabilir burası karısık dediler. Ben olaydan sonra anladı mı nasıl yuzune bakcam dıye utandım. Tabii ki bu olayın bahsi açılmadı hatta olaydan sonra bbir gün geçti bir sey olmamıs gibi oturduk 1 saat sohbet etti çok konusuyor hep ticaret iş para ve biraz da hobilerden bahsediyor ama susmuyor geç oldu gidelim demeye fırsat bulamadım en sonunda telefonu çaldı zaten gec olmustu dedim çıktık sonra profil fotografım ve wp hikayelerime yanıt vermezdi yanıt verip sohbet açmaya çalıştı. Geçen tekrar iş için görüştüğümüzde hafif heyecanını sezdim hatta telefonunu komple suya soktu sanırım dalgınlıktan :D benim yüzümden diyemiyorum direkt ama çok komik bir sekılde soktu hatta çok geç farketti. Sonra çıktı gitti telefoncuya zaten ben baya üzüldüm çocugun telefonu gitti çünkü yeni telefon alınca hemen beni aradı hallettim diye haber etti. Nasıl yaptım anlamadım hayatta yapmam vs gibi cümleler kurdu işte :d sonra görüşecektik iptal oldu sehır dısına gitti bır sey demedım konum gonderdı bak burdayım ozur dılerım dedi ben de kanıtlamana gerek yok sankı ınanmıycam dedım teşekkür falan etti öyle konuştuk :D Ama çocuk beni o gün koridorda gördüyse cidden sütyenle gördükten sonra hareketleri değişti bi afalladı hele telefonu bozması çok trajikomik hahah. Acaba ne yaşıyordur

Çocuk beni sütyenli gördüğünden beri davranışları neden değişti?
Cevapla