Sevgilinizle ayrıldıktan sonra hiçbir daha irtibata geçmediniz oldu mu?

Bir çok sebepten dolayı ayrıldık ve o hakaret ederek ayrıldı benden de engelledi. Ona bir şey sormak istemiyorum ama onu çok merak ediyorum şu an çok kötü bir piskolojide ve ben ona yük olmuşum öyle söylemişti. Ama merak ediyorum acaba hiç bir daha bir şey yazar mı sorar mı öfkesi geçer mi veya sağlıklı düşündüğünde aklına gelir miyim?
Sevgilinizle ayrıldıktan sonra hiçbir daha irtibata geçmediniz oldu mu?
Cevapla