İki yıllık sevgilim ile ilk defa buluştuk ilk defa resim çektik ama resimlerimizi sosyal medyada paylaşmak istemiyor sizce neden😭?

  • İş yerinde tanıştık ben çıktım birbirimizi çok seviyoruz. Benim ailem baskıcı erkke arkadaşımla iki yıl boyunca buluşmadan çıktık. Bugün 10 dakikalığına gördük birbirimiiz resim çektik. Eve gidince attım ona paylaşalım mı dedim sen bilirsin bebeğim dedi. Ama sende paylascaksin dedim. Ben paylaşmasam dedi. Neden dedim. Bence sende paylaşma zamanı var daha bugün görüştük on dakika zar zor konuştuk. o kadar sıkı varken üstünde zorlamayalim dedi. Bende ailem görmüyor dedim. Olsun acele etme paylaşma herşeyin zamanı var dedi. Tamam dedim. Sen bilirsin ben paylaşmiyorum dedi. Senin üstünde baskı yok ben sana diyorum paylaşalım diye kimse görmez bildiğim için ama sen nedne istemiyorsun dedim. İstemiyorum herşeyin yeri ve zamanı var dedi. Kimin bilmesinden cekiniyorsun dedim. Biz seninle nişanlı değiliz sözlü değiliz gizli gizli görüşüyoruz ben paylaşmıyorum tamammi sen nasıl istersen oyle anla dedi. Ben gizli görüşüyorum sendemi gizli gorusuyorsun dedim evet dedi 👍 bunu attım görüldü attı. Sizce amacı ne neden paylaşmıyor ilk defa buluştuk çok sevindim paylaşırız diye ama böyle dedi. Benim ailem baskıcı erkek arkadaşım çok rahat ve Instagram'dan görmüyor silem biliyor bunu neden böyle yaptı sizce en mutlu günümdu taki bunlsri yazana kadar😭😭
İki yıllık sevgilim ile ilk defa buluştuk ilk defa resim çektik ama resimlerimizi sosyal medyada paylaşmak istemiyor sizce neden😭?
Cevapla