İnsanlar neden genelde kendinden 15-20 yaş büyük insanlara ilgi duyuyorlar?

Kendi çevremdede çok görüyorum babası ysşındakilerle olanları. Bir insan kaç bence sığırsa 20 de olsa 40 da olsa aynıdır

İnsanlar neden genelde kendinden 15-20 yaş büyük insanlara ilgi duyuyorlar?
Cevapla