Nişanlım tartıştık diye ‘Bin kere özür dilerim’ kitabını almış, affetmeli miyim?

Neden binbir kere özür dilemedi mesela? Bu tarz sorular aklımı karıştırıyor, sizce affetmeli miyim?
Nişanlım tartıştık diye ‘Bin kere özür dilerim’ kitabını almış, affetmeli miyim?
Nişanlım tartıştık diye ‘Bin kere özür dilerim’ kitabını almış, affetmeli miyim?
Cevapla