Kalp sızısına ne iyi gelir, nasıl atlatılır?

Yıl 2018 aylardan Şubat . Fare hoplatıp, zıplatılan bir online oyun sitesinin köyünde tanışmıştık hatırlıyorsan. O zamanlar, bugün olduğundan daha ergen ve başına buyruktun. oyunun köyünde ulu orta 22-25 yaşında sevgili aranıyor yazmıştında bende 30 olsa olur mu diye sana DM atmıştım. o gün tanıştık seninle. oyun içi konuşmalar, forum sayfasına oradan skypeye geçti. günden güne birbirimizi tanıdık. zamanla ilişkimiz daha güzel haller almaya başladı.. renkli ilişkimiz ultra hd kıvama gelmişti. tabi bunlar yaşanırken bilmediğim senin gizli işlerinde ortaya çıkıyordu :) nasıl olsa sanal ortam ciddiye almaya gerek yok diye düşünüyordum lakin zamanla bunları dert edinmeye başladım. sana sarkan, yılışan kim varsa korumaya çalışırken, senin videoların, resimlerin, sesin beni sana aşık ediyordu. aradaki yaş farkından ve yaşadığımız yerler arasındaki 450 km mesafeden dolayı bu işin zaten olmayacağını kendime kabul ettirmeye çalışan beynim, her zaman kalbe yenik düşüyodu. seni çok kez yaptığın hatalardan terk etsemde, yine sen ya da ben sönmeye başlayan ateşe benzin döküyorduk. Senin ısrarla yanıma gel deyişlerine benim kalbim tamam diyor olsa da, beynim olmaz onu uzaktan sev, sen zarar göreceksin diyerek tutuyordu beni. nihayetinde o gün geldi ve beynimi evde bırakıp, kalbimle yola çıktık. arabada gecen zaman içinde merak ve korku ile ilerledim. acaba gerçekte nasıl olacaktı. attığın konuma gelip aracı park ettim. elimde yaptırdığım çiçekler ile senden başka kimsenin olmadığı antalyadaki o cafenin kapsının içeri girdim. bir sağ, bir sol yaptıktan sonra karşıda o boncuk gözlerinle biraz meraklı, biraz heyecanlı oturuyordun. Bacaklarımdaki tiremeyi, nefesimin sıklaştığını, dudaklarımın kuruduğunu hissederek yaklaştım askıma. gercekte görünce daha cok bağlanacağımı bildiğim bırtanemin elini tutup yanağını öperken hissettiğim kokusu büyük Aşkımızın temeli olmuştu.. aradan yıllar geçti. seninle 3 saat geçirmek için 9 saat yol gelip geri gidiyordum. değerdin buna. mesleğinde ilerledin dükkan actın, kıranı ödedim, malzemeler aldım, yedik, içtik, gezdik, seviştik, evlenmeye karar verdik. Aileme nasıl derim, seni istemezler, başka şehirdeyiz nasıl yaparız dedin.5 yıl oldu bugün başkasının yanındasın :( ne oldu ne değişti peki. dün bana askım deyip yılbaşına plan yapıyorken, bugün bana buraya bunları niye yazdırdın gülüm? Canımı niye acıttın boncuğum? Telefonunun ekran görüntülerini attığın zaman hep sessizde gorunuyordu. bunun sebebini sorduğumda "müşteriler annem arıyo sende kim diye soruyorsun o yüzden" dediğinde ben "telefonunda başka uygulama var mı? Biriylemi konuyorsun" diye sordum hayır dedin.. hayır dediğin gün o yazdı bana. ilişkiniz devam ediyormu diye sordu.. Hayır dedim.. hiç aramadın, engelledin beni. mesajlarıma cevap vermedin. yine o ergen tavırları olan balıma döndün.. içimin sıkılışı, nefes alamayışım bu yüzden. söyleyin bana dostlar, nasıl geçecek?

Kalp sızısına ne iyi gelir, nasıl atlatılır?
Cevapla