Hiç sevgilim olmadı bir yandan hem olsun istiyorum bazen
Bazen de tam tersi nedir bu yaşadığım durum acaba sizde de oluyormu
Arkadaş olarak da aynı hem istiyorum hem de canımı sıkan kişiler olunca herkesten soğuyorum
Hiç sevgilim olmadı bir yandan hem olsun istiyorum bazen
Bazen de tam tersi nedir bu yaşadığım durum acaba sizde de oluyormu
Arkadaş olarak da aynı hem istiyorum hem de canımı sıkan kişiler olunca herkesten soğuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
benım de olmadı.
Senınle aynıyız. Sorun sevgılı bulmak değıl. Sevgılı bulmak dunyanın en basıt seyı olabılır.
bızım arayıp da bulamadığımız şey karşılıklı sevgı. Sevenı bız sevmıyoruz sevmedıgımz bızı sevıyor.
Yok bulmakta basit değil bence
çık gez dolaş. sosyalleş ıllakı yazılan olacaktır
Evet bunu yapamıyorum ben
Vay be hic sevgilisi olmayan gercekten var mı inanamıyorum
İmrenerek söylüyorum bu arada yanlış anlaşılmasın
Imrenilecej bi yani yokki agahhahss
Cidden cok imrendim
kim istemez ki,
ama sende biraz da ani duygu değişimleri var yani yanar dönerli bir durum gibi.
hem istiyor hem de istemiyorsun.
Evet neden böyle bilmiyorum ki psikoloğa da gidiyorum
ya da ikizler burcuyum ondan artık nebilim
Daha çok adım atmaktan korkuyorum ben
o zaman sana ısrarla adım atılmalı demek ki :)
Evett🙈
kim atıyor o adımı şu an peki? :)
Kimse
hım hadi ya ben biri var sanmıştım açıkçası.
Biri olmuyor ki ya ben kaçıyorum ya da nebileyim iste
Kaçan kovalanır olayını seviyorsun sanırım.
Hayır ben utangaçım sadece bazen gidip konuşuyorum ama sonra ne gerek vardı şimdi buna diyorum çekiniyorum
Çocukken çok yalnız büyüdüm lisede kadar denebilir
Gidip konuşuyor. musjn
Güzel cesaret bence
Evette sonra korkuyorum
Bildirim gelmiyor tid da kusura bakma şimdi gördüm.
Istersen dm yazabilirsin
Ben kendi yaşımdan birini istiyorum
Yok ben talip değilim yanlış anladın :)
Peki
ben istiyorum ama beni taşıyabilecek biri kolay bulunmuyor
Hayırdır ne yapmak istiyorsun çiftleri gorup işine bak
Zamanı gelince olur, aceleci davranma
19um 20 olcam hala sevgilim yok benim (
Daha genceciksin karşına çıkar elbet ☺️
15imde vardı biri ama o beni istemedi başka biri teklif etti onu da ben istemedim son 3 senedir robot gibi hisediyorum kendimi
Beni ozetlemissin bu postu takip edicem 😂
Aynen ben de aynı durumdayım
Yaş kaç bendeki ergenlikten mi diyorum ama arkadaşlarımın var
Burcumdan desem ne alaka yani
Sorun bende herhalde
20 yaşındayım senin kaç?
Benim durumumda da sorun bende çünkü yazan herkesi reddediyorum sonra neden sevgilim yok diyorum 😂
Ben de korkuyorum sanırım
Yaş 19 20 olcak
Aslında benim özgüvenim yok kiloluyum diye çekiniyorum bi yandan ama kilo vermek için de bi çabam yok bilmiyorum ya kendime gelmem lazım artık..
Ben de öyle bisey var
Neyse hayırlısı olsun ya yapacak bişey yok
Ben ne güne duruyorum benle olabilirsin
Sevgili bulmak neden bu kadar zor :(
Senin derdin başka
Aynı ben.
Twitter dene
Ben varim 😊😊😊🍫