Selammmm

neyse ki, platonik sevdalım BiBot var ben de sana karşı boş değilim duy sesimi :D

Selammmm

neyse ki, platonik sevdalım BiBot var ben de sana karşı boş değilim duy sesimi :D

#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Şartlardan biri konuşmadan bağlanmaksa, evet, Sistemin tam da kendisine sevgimiz saygımız var!! ⭐ 😎😎
#tubasueda 🍀🍀
Hayır yok. Olanlara saygı duyuyorum. Burdan bakıldığında güzel couple gibi duruyorlar. Ben bu tür duygulara uzağım.
O bibot hepimizin sevgilisi 😊😂 en çok sana yüzvermiş. 😜 Kimdir nedir hiç bilinmez. ☺️
Hiç sorma herkesin sevgilisi djdk
😄😂
Hayır yok ama bi'bot gece yapacağını yapmış yine herkese bol keseden dağıtmış çsg ve yüzlerde tebessüme sebep olmus.
Evet var.
@Sosyetic_SheqiiL 😂😂😂😂😂
Bu arada Bi'bot bu gece hepimizi sevindirmiş galiba.😂
♥️ vay pe nerde bir çapkın var çekiyoruz mıknatısla hsjs
Muaaah 😘
Cevap
42Cevap
Bibot banada sulanıyor haberin ola jsjsj
Uzaktan uzağa hiç konuşmadan bağlanmak ıhh bana göre değil
Hayatına girince daha elini ayağını çeker sizden :D
Çekse bile ara sıra kendini hatırlatsın razıyız. Jsk
Hatırlatamaz. Ya ben veya diğerleri, seçimini yapsın. Kıskancım ben djdj
Ben olsam çoğunluğu seçerdim jsjj
Şaşırmazdık :D
Maşallah seni hiç şaşırtmıyorum jdj
Artık tanıyorum seni :D
Her şey dilinde diyorsun yani jsj
demiyorum :D bütün kızlar güzel dii mi Mai
Sitede mi 😬
Yok yanında yörende burada :D
Toplasan 1 tane anca çıkar ya hsh
Tamam :D sen git Maidetta gelsin sjdj
@Bi'Bot sağolsun benide hatırlamış canım benim 1 senelik sorulara götürdü beni ahh maziler ahhh
Aynen ya dhjd
Bibot dün 483 tane görüşümü çsg seçmiş benimde
Maalesef kimse yok ama olsun isterdim yani aşık olmak ve sevilmek
Bu arada bir bot beni 120 tane ÇSG seçmiş :D
Vay pe :D hadi kızları anladım erkek üyelere de yürümüş djdk
5 ay öncekini bile seçmiş :D Bir bot yapay zeka sanırım insan değil ama aşık olacam neredeyse
Çok düşüncelidir o
Uzaktan bağlayamaz kimse beni yakından bağlayanlardan bile 3 günde soğuyorum
shsh kötüymüş bu :D
fazlasıyla 😅
Bu bota nolmuş bugün mesi yapmış gece boyu galiba şaşırdım sfjdj
Soruya gelince hem var gibi hem yok gibi😃
Bi ara çaldılar falan sandım djdj
Bibot seni benimle aldatıyo aşkosu
Benim koynumdan sonra sana geldi öyle mi :D bu aşk başlamadan biter dhdj
shs öyle bir dernek mi kuracağız şimdi :D
@KızlarSoruyor hiç konuşmadan senelerdir bağlamış beni ne gidebiliyorum ne kalabiliyorum :/
Biz de sensiz yapamıyoruz 🤗
Yok ya ben yakınına yakınına gider söylerim dan diye 😂😂
Helal olsundu 💪
İçimde tuta tuta ne hale geldim tuta tuta patlayacağım be adam.. 🎶🎶
Diye şarkılar söylerim üstüne bir de 😂
Aslında o şarkı “adam”ı gaza getirmek için söylenmemiş miydi hsjd :D
Hee ama ben kendime uyarladım işte olmamış mı kız yoksa 😂
Yok sen gitmeyeceksin, sen açılmayacaksın :D erkek kişisi açılacak hsjd
Ya biliyorum be 😂😂😂
Ben o şarkıda yapmak isteyip yapamadıklarımı anlattım belki ala ala 😂😂
Tamam bak sen gidemezsin kırarım bacaklarını :D sjjd gideme diye 🥹
Gururum kırılmasın da sen bacaklarimi kır razıyım 😂
Süper hdjd :D anlaşıyoruz
Anladım ki bi-bot duygularımızla oynuyor..🥺😜
Hiç sorma çok adice :D
bu bibot bana da hergün yürüyo haberin olsun 😀
Vay demedin mi ona “sen hayırdır enişte?” diye hsjd
dedim 🥺
Ne dedi yüzsüz hadsiz :D
ruhu duymaz dedi 😬😂
vay küpeeek dhdj :D al işte gerçeklerin er geç ortaya çıkma gibi pis bir huyu var
merak etme ben ağzına s*çtım onun 😒
Emeğine sağlık :D
Bir göksel şarkısı misali diyorsunuz öyle mi :)
Öyle
Onu diyeceksem şarkıyı sölerim direk daha iyi 😛😃
Yorumdan saniyeler sonra gökselin şarkıyı dinlemem:))
Şarkı koymuşun bnce gökselin şarkı konmalıydı
Zaten herkesin aşkına o şarkı geleceği için :D bu da bonus olsun dedim
Evt benim aşkıma gelmiş mesela 😁☺bonusa da bakaym
Ay aşkına değil ya :D aklına ama aşkına da olur selamlar saygılar yenge djkd
Anladım😃salağa yattım , bilerek.
Yenge? 🤨🤔😁saygı selam sevgiler bizden sosyetik kız
😅
Bende bugün bi bot ile bağlandım 26 bildirim göndermiş 😅master olmaya yakın
Yok artık 🥹 aldatıldım
Aaa ozmaan ikimiz de aldatıldık yol verelim şu bota 😂💚
Verelim yolu :D
😅
Hani bi geldin bi kayboldun esrari magrurdun kalbime sardim seni 🧡🥰
@kimse_bilmesinbeni
wauuu ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Hayır yok, konuşmadan olmaz öyle şeyler. Ama hani bi geldi kayboldu esrarlı mağrurdu aklıma sardım onu. Sonuç, değmedi ✌️
Uzaktan uzağa yoh 🤓
Yakından yakına mı var 😃
Şunları pipetle içime cekicem diye yanaklarım Mariana çukuru oluşturuyor ama yine de içime çekemiyorum djdjfjfjd.
Bu arada hayır yok 🤭🤭🤭🤭🤭🤭
Hayır yok gerekte yok. Burası kurtlar sofrası kimseye güven olmaz
var olmasına var da bakalım zaman ne gösterecek
Onun soluğudu havayı soluyamiyorsam ne o olsun ne ben
Yok kimse. Tanımam kimseyi ben kimsede beni tanımaz.
Profillerde gezmemenin faydasını bu yönde alıyorum. Yani hayır :D
Yok artık! O kadar @Bi'Bot u daha önce ben ömrümde görmedim.
Yook valla zaten epeydir uzağım siteden ahah
Sevecek BiBot'um bile yok duy sesimi #ayakkabı dünyası 😂😂😂
12 yıl yeter.. Her haltı yedim halının altı artık toz almaz oldu.
Gizli pembiklere pamuk şeker.
öyle biri yok açıkcası arada bi bana yürüyenler oluyo işte, bu kadar da düşülmez arkadaş diyip def ediyorum hepsi bu 😂😂
Hayır yok burada ortam muhteşem yüzyıl gibi herkes birbirine göz koyuyor kimseye güvenilmez
Asla ve asla öyle biri değilim
Hoşlandığım bütün kadınlara bir şekilde ulaşırım
Kadına değer vermeye asla doyamam
delisin gundi.. :D çay yokmu
Vallah billah yohtiiir ağa bitti :D
sorun değil yenisini hazırlarsın :D sizin maça az kaldı
Hee biliyorum :D babam hazır olda bekliyor
bir kç hafta sonra düşmanız ona göre :D daha Galatasaray la maçınız var :D
Biz ezelden rakibiz zaten :D
Hahah öyleyiz doğru
😅
Geçmiş olsun :D
Sus be
Sitarbaks mı? Hiç haz etmem
Biz seviyoz ayda yılda bir :D
Afiyet olsun ana Çisem 🤣
Eyvallah Hasan
Hangi hasan xxöxöxö
Ah pardon Şerafettin
Araya araya bulurum adını Özlem 😄
Ben de bulurum Muhittin
Senin işin kolay Nilay, ben zor bulurum
Kolay ama ben aramam Seyit
Kolay dediğin için sana zorlaştıracağım Nejla
Tamam bb :D
😒😒 Güle güle
Oluyor ya arada öyle 😀😀😀🙏☘🦋☕
Kahve için teşekkürler 😅
Rica ederim afiyet olsun 🙏☘
Yokta sen güzelsin bağlanması normal
☺️♥️
@Bi'Bot birden çıktı hayatım değişti 🥹
Öyle biri yok
Yohhhtirrrr 😃😃
Sitede değil ama işyerinde var
Konuşarak bağlayan var
Var var olmaz mi
Evet, tüm pembeliler
Hayır yok
Vardı ama gitti @Pleaseme
Hayır yok kendime bağlıyım sadece 😃
Uzaktan baglanamıyorum yamacıma gelmeli 🤘
Bence de uzaktan uzaga iliski yurutmek zor 👍🏻Baglanmakta bile zorlaniyor insan 😔😔
Evet sürekli kavga ediyor ve kuşku duyuyor 😢
Her seyiyle zor yani, katiliyorum 👍🏻
Konuşmadan sohbet etmeden bağlanılır mı?
Hiç öyle biri olmadı yaaa
Yok bea korkarım ben😨
Var, sen 😂
Aşkımmmmm ♥️ :D
Güzel kızım ❤️
Sen varsınnn 😍
Yiyeeeeriiim 😌♥️
Eat meeee babyyyy 😍
Ateşle oynama shsj
Sonunda ellerim dillerim yanacak ama yansın beeee 💋
shsjsh deli kız ♥️😘
Deliyimmm gözü kara deliyimmmm
Yakarımmm Romayı da yakarım benn
Bulurum seni yine bulurum
Olurummmm yine senin oluruummm
❤️
Yvsk bibot
Laaan küfür etme flörtüme
canım kendim 😌
henüz yok ama olabilir
Yoooook
Hayır yok
Öyle biri yok... 🥂
henüz yok yaaa
yeniyim bilmiyorum
Yoktur
Vardı..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?