biraz kenara kaysana demek ister miydin ona👌❤️😬🙈

Yoksa demek istediğinle mi kala kaldın 😉
biraz kenara kaysana demek ister miydin ona👌❤️😬🙈

Yoksa demek istediğinle mi kala kaldın 😉
Evet isterdim. insan sevdiği ile her zaman birlikte olmak ister tabi ki. bu arada gerçekten güzel sözmüş beğendim, umarım herkesin karşısında bunu söyleyebileceği ve sevebileceği birisi çıkar ve mutlu olur. bende sevdiğim bir kadın olsaydı ona aynen böyle söylerdim biraz kenara kaysana derdim nerede olduğu hiç önemli olmazdı benim için. güzel söz gerçekten ve doğru bir söz dünyanın en güzel yanı sevdiğinizin yanıdır.
Cevap
3Cevap
Sanırım ağlicam
Ciyak ciyak ağlıyom tşkler
Duygulanıyom yapmağ
Bu şehirde bunu hakedecek kız var mı inan hiç bilmiyorum.
Güzel söz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?