Heteoseksuel olmak demek her karşı cinse ilgi beslemek mi demek?

Ya ben çok seciciyim ya insanlar yüzeysel. Ben de erkeklerden hoşlanıyorum ama her önüme gelenle aaaaa erkek deyip iletişim kurma iltifat etme isteği duymuyorum. Ama kadınlar yakışıklı erkek yok mu ya kafasında erkeklere afedersiniz delik olsun yeter..
Heteoseksuel olmak demek her karşı cinse ilgi beslemek mi demek?
Cevapla