Az kız varsa tanıyor olabilir ama çoksa hepsini tanıyor olamaz bence. Aynısını yaşadım. Söylememe rağmen çıkarmayınca ben de erkekleri takip ettim. Kızdı ama kendisi yine de kızları silmedi. Güvenmediğimi söyleyip ayrıldım. Öyle dene sen de. Bu kadar rahatsız olduğun halde senin için başka kızları silmezse bir sorun vardır zaten.
16 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle olması gereken sevgilim sen rahatsız oluyosun hepsini çıkaramam ama bi kısmını çıkarırım diyebilir ya da sevgilim sen rahatsız oluyosun hesabım sende de açık olsun diyebilir şuda var her erkek tamam tüm kızları çıkarım demez ama seni senin gibi seviyosa sana değer veriyosa sen bundan rahatsız oluyosun deyip çıkarması gerekiyo
Soran+1 yılDaha önce çıkardı ağustosta bu şehir dışına gitmişti biz temmuzda sevgili olduk şehir dışına gittiğinde 10 tane kız eklemiş yeni hepsini çıkardı bn soledim diye
Soran+1 yıl340 kişi takip ediyor 200 ye yakın kız yani tam saymadjmda
- +1 yıl
Yok artık 200 yakın kız mı tamam mız arkadaşı olur bu normal ama sayı olarak hiç normal değil
Soran+1 yılÜni -lise akrabalar
- +1 yıl
🤷♀️
En İyi Cevaplar
+1 yılBence tartışmanız sadece bu konudaysa sen uyarmayı bırak hesabına eklediği kızlara bakmayı bırak. Senin yerinde olsam bi süre seslenmezdim baktım hâlâ aynı bu defa ben erkek arkadaşlarımla karşılıklı takipleşirdim bu defa ya seni uyarır ya da sen erkekleri çıkar diye o kızları çıkarırdı
018 Yorumla
Soran+1 yılSadece bu konu evet
Soran+1 yılBenim tanıdığım erkek yok ama
- +1 yıl
Kuzenin yok mu hani genelde sevgililer erkek kuzenleri kıskanır pek sevmez
Soran+1 yılVarda samimi defilm
- +1 yıl
Sevgilini tanımadığım için net bişey söyleyemem ama bazı erkekler kıskanılmayı kıskanıldığını hissetmeyi sever belki de bunun için yapıyodur olamaz mı sence
Soran+1 yılBilmiyorum ama gerçekten canımı çok sıkıyor bu konu bana diyorki eklediğim kızları merak ettiğini bana sor soylerim sana kim olduğunu diyor hepsini tanıyorum diyor
- +1 yıl
Senin yerinde olsam bi kaç tane erkek kuzenimi ekler sevgilimin tepkisini ölçerdim ona göre de ilerlerdim
- +1 yıl
Ya hepsi sorulmaz ki hadi sordun diyelim tanımasa dahi o kızla ilgili bi hikaye yazabilir nasılsa sen tanımıyosun
Soran+1 yılBir benim takip ettiğim kişi sayısı takipçim az bir ara yükselttim 10 kişi 15 kişi bana dedi sen niye 65 ten 70 e yukselmissin diye hshsss
Soran+1 yılAynen öyle işte bende onu diyorum ya nasıl güvencem
- +1 yıl
Bak mesela ben de ilk başta nişanlıma sordum hesaptaki kızlara şu arkadaşım bu kuzenim dedi çıkar dedim ya zararları yok dedi tm dedim ısrar etmedim bu defa ben erkek arkadaşlarımla takipleşince nişanlım hayırdır dedi sen arkadaşlarınla takipleşiyosun bende takipleşiyorum dedim bişey demedi bi gün sonra tanıdığım kuzenleri hariç bi tane kız yoktu baba ben çıkardım sıra sende dedi
- +1 yıl
Ama bence şu düşünceyi sevgiline alıştır sevgilin ne yaparsa sende aynı şeyi yapabilirsin ben öyle yapıyom ve kafam çok rahat bana ne yasaksa nişanlıma da yasak hem öyle olunca rahat oluyosun
Soran+1 yılÇoğu kız birbirinde ekli ama he kızları stalkliom 5-6 kız birbirinde ekli değil
Soran+1 yılDoğru evet kurallar bir olmali
- +1 yıl
Kesinlikle bana neyse ona da o olucak
Soran+1 yılDenicem
- +1 yıl
Vallahi ben yapmam kiyamam sevgilime
- +1 yıl
Ciddimisin olursada insallah iyi biri cikar karsina seni hic bir yonden uzmesin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Sormana gerek yok sende erkekleri ekle sende ben hepsini tanıyorum de bakalım tepkisi ne olacak
1160 Yorumla
Soran+1 yılDenicem
- +1 yıl
Buda mantıklı sende bi kaç erkek ekle şu arkadaşım şu uzaktan akraba de bakalım tepkisi ne olucak
- +1 yıl
Ama kimisi olur tm der ya da seninle tartışır kimisi olur o hesaba yazar sen şu kızı tanıyon mu diye oda var
Soran+1 yılBenim kadar sık bakmiyordur ki profile ben onun her saat bakıyorum takipçisi takip ettiği artmışmi diye kafayı yicem
- +1 yıl
Hayır yaaa bi erkeği o kadar önemseme şunu unutma sen aşırı önemsersen erkek seni önemsemeyi bırakır. Çünkü kafa yapısı şu olur ya bu kız beni seviyo beni önemsiyo ben sevmesem de sever olur ya da ben ne hata yaparsam yapım benden gitmez düşüncesine kapılır. Yani çok seviyosan dahi sevdiğini göster ama çok sevdiğini gösterme
Soran+1 yılHaklısın elimde degil
- +1 yıl
Doğru genelleme yapmım ama çoğu erkek böyle erkek deme nedenim konu bi erkek diye yoksa bunun erkek kızdan ziyade karakterle alakası var. Ama hep şöyledir bi kız ya da erkek çok sevdiğini belli ederse karşıdaki kişi o kıza ya da erkeğe hak ettiği değeri vermez çünkü der ki nasılsa seviyo affeder nasılsa seviyo gitmez nasılsa çok seviyo istediğimi yapar düşüncesi oluşur işte bu yüzden çok seviyosak bile sevdiğimizi göstericez ama çok kısmını saklıcwz
- +1 yıl
Bazı şeyler elimizde olmuyo evet ama böylede sen kendini yıpratıyosun sevgilin senin bu kadar üzüldüğünü kafana taktığını biliyo mu? Acı ama bi gerçek var bence eğer sevgilin seni senin sevdiğin kadar sevse böyle bi konu için seni üzmezdi tm kızların hepsini çıkarmasın ama sırf sen biraz rahat et diye bi kısmını çıkarabilir bence
Soran+1 yılBu kadar her saat başı baktığımı bilmio tabi ki arada söylüyorum ama
Soran+1 yılRahatsız olduğumu file getiriyorum
- +1 yıl
Aslında suçdan ziyade bence sen tepkini sert bi şekilde göstermedin hani ilk dediğinden sonra bişeyler değişmeyince seni sert görse belki çıkartırdı. Sonuçta senden önemli bişeyin olmaması gerek
Soran+1 yılSert bir şekil nasıl yani ciddi soledim zaten
- +1 yıl
Mesela ben rahatsız olduğum konuyu 1 defa dile getiririm 2. de ise dile getirmem tepkimi bırakırım sonra bakarım ki karşımdaki kişi rahatsız olduğum konuda kendini biraz da olsa törpülemiş ya da bana mantıklı bi açıklama yapmış ve ben ona hak vermiş olurum
- +1 yıl
Ya sert şekil kişiye göre değişir ama mesela benim sert şeklim o gün boyunca onunla konuşmam o konuda bidaha asla yorum yapmam hatta şunu dile getiririm madem bu konuda düşüncem önemli değil bundan sonra hiçbirşeye karışmam derim her anlamda kendimi geri çekerim bu defa karşımdski bana yaklaşmak için uğraşır
- +1 yıl
Şöyle bi insan bişeyi isterse her ortamda yapar ama istemezse tüm imkan elinde olsa yapmaz orada da karşıdaki kişi devreye giriyo onun düşüncesi onun karakteri
Soran+1 yılHimmm ama işte tanıyorum hepsini diyor ya dicek bir şey bırakmıyor bende kızların çoğu birbirinde ekli aslında (yani ortak arkadaş üni -lise ya da akraba falan herhalde) 7-8 kız ekli değil birbirinde
- +1 yıl
Tamam buda bir taktik ama herkeste aynı fıtrat yok arkadaş ne diyor kaç defa uyardım gene yapıyor arkadaşım diye gecistiriyor diyor hani kaba tabirler canım yerine koyuyor bir ilişkide karşındakini canım yerine koymaya başlıyorsan ilişki zaten fiilen bitmiş oluyor o saatten sonra aralarında güven başta olmak üzere sevgi saygı kalmaz
- +1 yıl
Peki sen ne önerirsin ya da ne düşünürsün sen bi erkek olarak daha iyi anlarsın
- +1 yıl
Ben daha öncede söylediğim gibi kısasa kısas diyorum kendi bu eylemleri yapıyorsa doğal olarak onunda yapma hakkım var ha bunu kaldıramayacak kadar sevdigine düşkün ise ya onu bunu takip etmeyi bırakıp kız arkadaşına odaklanacak ya da ilişkiyi bitirecek ya da ucuncu bir yol kız arkadaşının başka erkekleri takip etmesine karışmayacak öyle ben istediğimi takip ederim sen edemezsin diye bir dünya yok
- +1 yıl
Kesinlikle katılıyorum bana ne yasaksa ya da bana ne kısıtlanıyosa karşımdski kişiye de aynı şey kısıtlanıcak yasaklanıcak
Soran+1 yılNiye negatif yaa
- +1 yıl
Bana da öyle geliyo çünkü erkek kızın sevdiği kadar sevse kızın düşüncelerine değer verir saygı gösterir tamam derdi senden önemli değil rahatsız oluyosun takipten çıkarım derdi
Soran+1 yılYa işte arkadaşları akrabaları diye pek karışmıyorum fakat son bir hafta da iki tane değişik bir kadını eklemiş onları sormak istiyorum açıkçası kadınlar bundan yaşça büyük ve takipçisi yüksek biriyle takiplesiyor birinide sadece takip ediyor kadın etmemis
- +1 yıl
Çünkü sana senin verdiğin kadar değer verse senin düşüncene saygı duyar takipten çıkarırdı ve bu bi konuyu büyüterek farklı konularda da görüceksin ilerde yani sen bişeyi istemiceksin ama sevgilin istediği için yapıcak şu an öyle duruyo
Soran+1 yılValla tanıştığımız sevgili olduğumuz gün itibariyle var tek tük eklio ilk sorun etmiyordum aşık değildim çünkü ama şimdi başka aşık oldum ve ben bunu fake hesabımla isletmistim
- +1 yıl
Sevgilin kendini vazgeçilmez sanıyor ya da seni senin önemsediğin kadar önemsemiyor bence
Soran+1 yılEvet aşık olduhum için vazgeçemiyorm beni onemsemedigini düşünmüyorum hiç öyle hissetmedim sadece bu konuda biraz gıcık oldm
- +1 yıl
Peki sence sevgilin neden böyle yapıyo madem seni önemememe kısmına katılmıyon
Soran+1 yılAynen öyle bilmiyorum ama artık bende ekliyim bari instadan karşılıklı takipleseyom erkeklerle
- +1 yıl
Peki arkadaşım diye gösterdiği kişilerden birisiyle tanışmak istedin mi ya da dedin mi tepkisi ne oldu
Soran+1 yılBilmiyorum ki neden yapıyor anlamadım ya tanıyor gerçekten ya da bilemiyorum arayışmi anlamadım ki dedim ya fake hesabımla islrttim Sevgilimle aramız limoniydi benim ilgisizligimden şikayet ediyordu fake hesabımdan islettim ve buluştuk detaya gelirmisiniz? ↗ bunu ben sordum bak
Soran+1 yılYok istemedim
Soran+1 yılKendisi de görüşmüyordur coguyla eminim
- +1 yıl
Senin yerinde olsam tepkisini ölçmek için rastgele bi kızı seçip ya beni bu arkadaşınla tanıştır derdim bakalım o zaman ne dicek
Soran+1 yılDemedim hiç ama yakın arkadaş cevresiyle tanıştırdı beni sürekli beraber takıldığı
- +1 yıl
Sıkıntı nerde biliyomusun sürekli konuştuğu görüştüğü insan olup sen çıkar desen de çıkarmasa sevgilin haklı deriz ama öyle de değil durum farklı e bu çocuk neden takipten çıkarmıyo senin rahatsız olduğunuda biliyo
- +1 yıl
Aynen öyle
Soran+1 yılİşte bende o konuda şeyim konuşmadığı görüşmediği insanı neden tutuyor ki ayıp olmasın diyemi
Soran+1 yılUnutmassam bildiirirm ahhash ne zaman fark etcek kim bilir
Soran+1 yılHayır çok iyi niyetliyim en sevmediğim huyumda bu
- +1 yıl
Bu niyet seni çoook üzer
- +1 yıl
İşte tamda ondan dedim peki sen böyle bir vaziyette bu arkadaş ile bir gelecek düşünebiliyor musun ya da şöyle sorayım evlendiniz bu hareketleri birakacaganin garantisi var mı hadi şimdi sevgili konumundasiniz ayrılır barisirsin ama evlilikte bosanayim evleneyim diyemeyeceksin
- +1 yıl
Beni üzdü ben oradan biliyorum bende zamanında iyimserdim yok ya ben yanlış anladım yapmaz etmez güveniyorum vs diyordum ama sonra ne oldu biliyormusun benle sevgiliyken başkasıyla sozlendi ve ben bunu tesadüfen öğrendim o zaman anladım ki bunun kadını erkeği yok insan insana aklına gelemeyecek şeyleri yapabilecek bir potansiyele sahip
Soran+1 yılEvet bu niyet beni çok üzecek :( nasıl davranmalıyım bilmiyorum ne yapcam bilmiyorum takiplescem ama ben de erkeklerle.. evlenirsek teleofnuna sürekli bakarım ben zaten kiiii
Soran+1 yılOha ya evt insanlara güven olmaz
Soran+1 yılOfff e ben buna ciddi konuştum kaç kere dedim aramızdaki sadece bu sorun var dedim şimdi tekrar konuşayım mi -beni ciddiye almadığını düşünüyorum bu konuda mi desem eğer devam edersen ayrılmak durumunda kalırız mi diyim ne diyim
- +1 yıl
Seni ciddiye almadığını düşünüyorsan o zaman seninlede ciddi düşünmuyor keza ciddi düşünen delikanlı bir adam gidip onu bunu eklemez eğer uyarmana rağmen hâlâ bunları yapıyorsa konuşmakta bir sureden sonra ise yaramaz ki gördüğüm kadariyla yaramıyordu şimdi sen ona ben ayrılmak istiyorum desen buyuk ihtimalle özür diler birdaha yapmayacağım der belli bir süreden sonra geri başlar çünkü sen durumu kısmen kabullenmişsin oda bunu kullanıyor
Soran+1 yılHayır tabi kabul etmedigimi rahatsız olduğumu soledim ciddi şekilde soledim ve ciddi düşünüyoruz biz
Soran+1 yılSorardı belki kim kim diye
Soran+1 yılBilemiyorum valla
- +1 yıl
Sıkıntı şurda çocuk senden o kadar emin ki gitmicenden sen ne dersen de ne kadar ciddi konuşursan konuş aynı tavırla ilerliyo
- +1 yıl
Dizi izliyodum muhabbete katılamadım bi ara🙂
- +1 yıl
Sen kabul etmek istemiyosun ama ne var biliyon mu sen en onun için yeterince değerli olsan yeterince seni önemsese diyeceği cümle şu ya senden senin isteğinden önemli mi bu 3 5 kız tapikten çıkartırım hepsi bu ama sevgilin bunu demiyo özür dileyerek söylüyorum sadece arkadaş olsa seni bu kadar kırmaz seni aynı cümleyi demek zorunda bırakmaz sevgilim arkadaşımdan önemli der yaaa bide böyle bak duruma
Soran+1 yılBuluşunca dmlerini açmasını solicem birden bakalım ne dicek kem kum ederse bı şey var ama yok açarsa sıkıntı yoktur
- +1 yıl
Bence diyeceği cümle erkekleri takipten çıkar 1 defa derdi hadi maksimum 2 defa derdi ama 3. de demezdi çünkü hayatından giderdi
Soran+1 yılEvet ben sevdiğim için çok tolerans verdim
Soran+1 yılAma bı dm kutusunu açtırcm hadi bakalım
- +1 yıl
Sana şunu deyim sen öyle yaparsan sana dıcek ki ya bana güvenmiyon mu sonra bi bakıcan durum bambaşka yerde
Soran+1 yılKızlar yaxiomu diye bakcam dicem ya millet sevgilisinin telefonuna nasıl bakıyor ya o zaman
- +1 yıl
Aynen öyle sen toleransı biraz fazla kaçırdığın için sevgilin böyle yani sen bu konuda rahatsız olsanda aynı ilerler
Soran+1 yıl:(( offffffffffff
- +1 yıl
Sen duruma kızlar yazıyo mu diye bakıcam dersen durum farklı bi hal alır yani sevgilin sen bana güvenmiyon mu der konuyu değiştirir
Soran+1 yılAma bu benim fake hesaba yazdı Sevgilimle aramız limoniydi benim ilgisizligimden şikayet ediyordu fake hesabımdan islettim ve buluştuk detaya gelirmisiniz? ↗ bak burada yazdım herseyu
Soran+1 yılYani benim olduğumu anlamış yazılarımdan ama dicemki içime kurt düştü benim içimi rahatlat dicem dm kutusunu açmasını isticem
- +1 yıl
Senin yerinde olsam bu muhabbete hiç girmem ama girmek istiyosanda bi arkadaşını ayarla bırak o yazsın bakalım ona nası cevap vericek ne dicek
Soran+1 yılÖyle arkadaşım yokki hiç bir tane kız arkadaşım var onunda ismini bilion
Soran+1 yılBilio
- +1 yıl
Arkadaşını biliyosa deneme dahi
Soran+1 yılBilio olmaz
- +1 yıl
Peki senin yanında telefonla nası yani cebinde mi olur masada mı ya da şifresini biliyon mu veya onun telefonuyla istedin gibi uygulamalarda gezebiliyon mu
Soran+1 yılAma bişi dicem kızlar sevgililerinin telefonuna çok rahat bakabiliyolar kendi telefonuymus gibi onlarda neden güven kavgasi olmuo erkek demio mu sen güvenmiyonmu diye
Soran+1 yılYok masaya bırakıyor bildirim falan gelio bildirimleri goruom sadece ne şifresini biliom ne bişi o da bnim bilmez kyrcalamaz ama
- +1 yıl
Neden biliyon mu kız ilk başta o izlenimi veriyo hani kız erkek kendine alışırken bakmaya başladığı için erkek bana güvenmiyon mu demiyo sevgilim böyle diye alışıyo ama anladığım kadarıyla sen öyle alıştırmamışın sen sonradan yapıcan için de ortaya güven konusu gelicek
- +1 yıl
Hm ben şunu da sevmem nişanlımın telefonunu karıştırmayı, karıştırmam da ama şuda var ne zaman istersem telefonunu alıp istediğimi yapabilirim ha sürekli mi asla buna da karşıyım ki nişanlım da bana öyle sürekli asla bakmaz ama, istediği an alıp bakabilir
Soran+1 yılBnde bu özellik huy vardı aslında ama hiç yapmadım saygısızlık olarak gördüm ama şimdi kafamda kuruyon
Soran+1 yılKafamda kuruyorum bu yüzden dm kutusunu görsem içim rahatlick
- +1 yıl
Genelde bsnde saygısızlık olarak görüyorum hatta karşımdskinden çok kendime yaptığım bi saygısızlık olarak görürüm bu telefona bakma mevzusunu
Soran+1 yılBende işte o yüzden
Soran+1 yılO yüzden baştan bişi diyemedim
Soran+1 yılşu an instadan erkeklerle takiplesiyorum umarım yanlış yapmiyorumdur?
- +1 yıl
Ya neden yanlış yapıcan çocuğum 340 takipi var 200 kız ortada bi yanlış varsa kb ama sevgilinin
Soran+1 yılErkeklerin biri şimdi attığım fotoma yorum yapmış alev emojisi o kim diyor jdjfhxgvf
- +1 yıl
Bence doğru yoldasın bırak seni kıskansın bunu göstersin. Hesabına daha sık baksın ne var ne yok diye. Sende o sana nası cevap veriyosa sende aynı şekilde cevap ver
Soran+1 yılHshdhdh arkadaşım dedim daha görmedi yaziyi
Soran+1 yılHiç huyumda değildir böyle bilerek kıskandırmak ama başka çare bırakmadı bna hshfg
Soran+1 yılBnde o kızları istemiyorum o zaman dicem sen silersen silerim? Dicem
- +1 yıl
Aynen öyle baktın öyle bi durum oluyo sen silersen bende silerim de derim ben. Maalesef ki çocuk şunun farkında senin onu terk edemeyeceğinin farkında
- +1 yıl
Ya hep ya hiç olucak yani sevgilisi kızları silerse kendi erkekleri silecek ama öyle olmazsa bence kız arkadaşımızın tepkisini sert göstermesi gerek gerekirse ilişkiyi bitirmeye kadar gitmeli neden dersen eğer sevgilin kendi kızları çıkarmayıp sen erkekleri çıkarırsan bunun devamı da gelir iş çirkin bi hal alır
- +1 yıl
Dediğin kadar iyiysen arkadaşın yerinde olsam bunu bi denerim fake bi hesaptan bakalım ne dicek nası davranıcak yaklaşıcak
Soran+1 yılFake olduğu anlaşılır hesabın
- +1 yıl
CooL3434 kendine güveniyo ki böyle dedi
Soran+1 yılHiiiiii aman ya uğraşmaya değmez bosverin yinede teşekkürler ama.. arkadaşım dedikten sonra ilk defa duyuyorum yazdı fdjdg
Soran+1 yılÇok samimi değiliz yazdım dedi alev atabiliyor ama hsjsjdhsht
- +1 yıl
Kesinlikle öyle korkuyla nereye kadar ilerlicek ki
Soran+1 yıl:((( off off hiç sormayın
Soran+1 yılYav güveniyorum ama kız ekliyince güvenim kırılıyor
Soran+1 yılYılbaşında napion yazdı dedim hiç dusunmedim bir şeyler yapmalimmi dedi
Soran+1 yılHshdhdhd oha öyle de denmezde
Soran+1 yılSebep yok tabi solenir hdhdvd
Soran+1 yılSöyleyemem ki geçti artık 😂😂😂😂
Soran+1 yılYapalım mı dedim yapalim dedi falan hajah
Soran+1 yılBnde ekliyorum ya artık
Soran+1 yılOfffff :(((((
- +1 yıl
Aynen bize fark eden bişey yok üzülecek de sensin mutlu olacak da sensin
Soran+1 yılBiliyorum teşekkür ederim yazın tabi
Soran+1 yılSıkılcm. yoksa evde 😂
Soran+1 yılCafe tarzı eğlence yeri düşünüyoruzz
Soran+1 yılYa takintiliyim zaten yapma bunu gahsghhd
Soran+1 yılTemmuzdan beri
Soran+1 yılMekan belli değil daha
Soran+1 yıl3-4 sene olsa evlenirim hdhdhg
Soran+1 yılEderim ahhaha
- +1 yıl
Eder yaaa🙃
- +1 yıl
Malum dünden beri😇
- +1 yıl
Ya madur kızımız mutlu olsaydı herşeyi bi yoluna bıraksaydı bi
- +1 yıl
Hem arkadaş de yaa mağdur kız neee
Soran+1 yılİstanbul aynen bı mutlu olaydim
- +1 yıl
Oooo İstanbul mu gelirim gelmişken de gezerim İstanbul olması çok iyi oldu 🙂
- +1 yıl
Tamam tamam bişey demedim yükselmedim 🙊
- Aşk İlişkileri konusunda 993 cevap paylaştı.
+1 yılsen de erkek takip et tepkisini ölç
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer