Flört ile ilk buluşmada öpüşülür mü, öpüşülürse bu öpücük nasıl olmalı?

2 haftadır konuştuğumuz biri var arkadaş ortamında çok görüşmemize rağmen daha baş başa ilk defa buluşucaz birbirimizden çok etkileniyoruz sevgili olma yolundayız aramızda bir çekim var ve kendimi onu öpmemek için çok zor tutuyorum açıkçası sizce öpmek yanlış bir davranış mı düşüncelerinizi merak ettim dostlar şimdiden teşekkür ederim :)

Flört ile ilk buluşmada öpüşülür mü, öpüşülürse bu öpücük nasıl olmalı?
Cevapla