5 ay oldu acisi hala gecmedi birileriyle takilmak iyi gelirmi?

1 senelik iliskimdi cok canimi yakti ilk iliskimi onunla yasadim beni begenen bir cocuk var niyeti takilmak gibi takilsam acim azalirmi

Güncellemeler
+1 yıl
Daha kötü oldum işe yaramadı
5 ay oldu acisi hala gecmedi birileriyle takilmak iyi gelirmi?
Cevapla