Güncellemeler
+1 yıl
Bence hep sevgili olarak kalmak en güzeli😊😊
Evlemeden her şey çok güzel başlıyor sonra her şey çok değişiyor nedir bu büyüyü bozan şey🤔🤨🤔
Evlilikte beklenti ne kadar az olursa sanırım o kadar mutlu olunuyor
Herkes en güzeli yaşarken ben neden yasamim
Cevap
3Cevap
değer vermiyorsa sevmiyordur zaten.
Birbirinize karşı sevgi, saygı, tahammülünüz kalmadıysa o ilişkiyi daha da zorla aileler yüzünden, çocuk yüzünden vs ayakta tutmaya çalışmayın. Yıpranan siz olursunuz
Yürümez
sürer çoğu boyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?