Eşitsizlikten dolayı sevgilimle hep kavga ediyoruz ne yapacağım?

Ben ilişkimde eşitlik isteyenlerdenim ama sevgilimle sürekli bu konuda tartışıyoruz. Mesela sosyal medyamda eğer iş yerinden erkek birisini eklememe izin vermiyorsa, kendisi de ekleyemez. Sürekli eşitlikten yana olduğum için böyle tartışıyoruz sorunun bende olmadığından da eminim neden böyle?

Eşitsizlikten dolayı sevgilimle hep kavga ediyoruz ne yapacağım?
Cevapla