Sınava hazırlandığım için yazan herkesi reddediyorum, sizce saçma mı davranıyorum?

Bu sene tusa hazırlanıyorum. 3 senedir kimseyle çıkmadım flört oldu ama uzak mesafe beni çok etkilemedi. Bugün birisi yazdı yaşadığım şehirden iyi de biri gibi tanışalım mı dedi cevap vermedim. Tanışmak istiyorum ama Etkileneceğimi düşünüyorum. Sizce saçma mı davranıyorum?
Sınava hazırlandığım için yazan herkesi reddediyorum, sizce saçma mı davranıyorum?
Cevapla