Güncellemeler
+1 yıl
Bende şimdi açıp baktım içine 🤣 yorumlardan sonra içinden ne hediye çıktığını size yazarım
Güncellemeler
+1 yıl
Merak edenler için yazıyorum ; çantanın içinden. Beyaz desenli tepsi ve desenli büyük boy bez çanta çıktı 😂😂

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
28Cevap
Kahve olabilir hediyenin içinde ne var abla :D
Hayır değil
😂😂 sonra söyliycem barışım içinden ne çıktığını merak etme
Tamam abla :D
Ampul olduğuna göre akp reklamı İstanbulu kaybeden ülkeyi kaybeder deyip şimdiden reklam yapıyorlar istanbulun rantını yemeye talipleri musade edersen ama sende öyle göz olmadığına eminim
Gidiyoruz, helalleşme mektubu şeklinde gibi bir gönderme olmuş :)
🤣🤣 içinden tepsi ve desenli bez çanta çıktı
Haha hahah görmek isterdim ☺️
Kafaya atılan çay bekliyordum geride bıraktıkları tozları temizlesinler için toz bezi bırakmışlar oda başarılı 😂
Bir deste para var gibi duruyor
Ama belli olmaz içinden başka bir şey de çıkabilir
🤣🤣 hayır değil
subliminal mesaj veriyorlar o zaman patlıcan falan koymuşlardır
😂😂 hayir bee ne patlıcanı
Hepinizi mikecez deyip bize mesaj gönderiyor olabilirler diye şeettim ben
🤣🤣 bak o olabilir
Ama biz alıştık artık bize koymaz 😂🤣
biz yaptık diye en çok da bize koyarlar :D :D
Koyar ama hissetmezsin😂🤣🤣
tek tek gelsinler :D :D
Yönetimin ta kendisi reisi cumhurumuzun afişleri
Hayır değil 😄
Niye eksi yedim ben ya 😂
Trollüğüne demiştim Neymiş
Turk kahvesi isikli top modaydi bakalim simdi yeni moda neymis😂
Hayır değil 😄
Kulagima soylesene ne bulmuslar yine😂🤫
🤣🤣 sonra söyliycem merak etme 😂
Soylemedin daha ama🙄
😂😂😂😂 bu sefer cay kahve xe yok desene
😂😂 maalesef yok 😂 çantanın içinden Beyaz desenli tepsi ve desenli beyaz bez çanta çıktı 😂
Hazirlan kahveler benden o halde😂
Ampul desenli çantada artık ampul reklamı yaparsın😂😂
🤣😂 markete filan onunla giderim 😂 hem havam olur biraZ
Artık yandaş TV ler bu güzel kız markete fiyatları uçurmaya gitti a) evet b) hayır c) kel alaka diye reklam ederler. Artık sanada 5 maaşlı bir kıyak yaparlar. Artık bizi görmezsin kim bu banal takımı dersin🤣😂😂
Reklamın iyisi kötüsü olmaz derler 😂😂 konu komşuya hava atarım 😂
At at herkesin kapisinda vardir😂😂😂
🤣🤣 herkesin yokmuş yaa ablamlara vermemişler mesela bizim apartmanin hepsine koymuşlar
ya da sırayla mi koyuyorlar acaba
Bence oyle mahalle mahalle sokak sokak
İş bitirici 5 maaşlı yandaş olarak banada yanında bir sekreterlik ayarlarsın. Ben tek maaşa razıyım ne iş olursa yaparım.😂😂😂
@Hadiiyani tm olur seni özel kalem müdürüm yaparım 🤣 yaz oğlum 5 kilo çimento 3 kilo Kartonpiyer 🤣 2 kilo dana kıyma 🤣🤣
Tamam patron yazdımda kartonpiyer kilo ile değilde metreyle satılır. Tamam senin hatırına 3 kilo aliriz😂😂🙃
Böyle ufak şeylere takılma müdür 😂😂 daha büyük sıkıntılar var önümüzde 😂 ben kilo dediysem sen metre olarak al herşeyide benden bekleme müdür 😂🤣 benim peşimde yanlışlarımi düzeltmek için varsın sen 🤣🤣 sen işini yap hallederizzzz 😂
Emrin olur patron, her an emrindedir. Yarın pazar bir emrin var mı. 7/24 emrindeyiz. İyi akşamlar 😂😂🙏🏼🙋♂️
Estafurullah müdür emrimiz değil ricamız olur yarın iş yok kafana göre takıl müdür 😂 öğlene kadar uyu 🤣 üstüne sağlam bir kahvaltı 😂 karnın doysun güneşin doğsun , tabbbiii 😂 modunu yakala gerisi zaten na nayyyyyy 🤣🤣müdürrr
Himmetin olur patron teşekurler iyi ki varsın. Pazartesiye görüşmek üzere iyi geceler 🤣🤣👍
Hayırlı geceler müdür Allah'a emanetsin 🤗 sağlıcakla kalın
🙋🙋🙋🙋🙋
Çay mı? Şeker mi? Neyle kandırmaya çalışıyorlar bu defa bizi 😂
Hayır gülüm değil 😂😂
😀 şimdi daha çok merak ettim.. acaba nedir nedir? 😂😂
🤣🤣 birazdan yazicam merak etme 😂 güncelleme kısmına ya da yorumlara
😂😂 bekliyorummm
Resim atmak istiyorum ama olmuyor
Hızlı resimden link al, güncellemeye yapıştır çiçeğim
keşke dediklerinden birisi çıksaydı :D o kadar cringe bir şey ki
3 tane bana da geldi, rezalet resmen
@ZYNEPPZM. 😂😂 ilahi sen çok tatlısın sana yine 3 tane gelmiş 😂 bana bir tane gelmis 😂 zalimsin hayat 😂
Yaa:))🙈
Allahın bütün vasıflarını üstünde toplayan, kendisine dokunmak bile ibadet olan dünya hatta galaksi liderinin fotoğraafları mı var yoksa?
Mektup ve cay var-dır ya da bir kahve ve fincam
Hayır değil 😄
Neymiş merak ettim simdi
Sonra yazicam
Kapitalist televizyoncular gibisin yemin ediyorum
😂😂 deme öyle deme öyle 🤣😂
Aç torbaya içine s*, iç tekrar oraya asana iade et sevap istersin
Her şey çıkabilir ahahjs
😂😂
Erkeklere yapay şey , kadınlar da vibrasyonlu şey verseler hiç olmazsa millet mutlu olur 😂
Tepsi miii Allah bereket versin. 😂
Aynen tepsi ile bez çanta çıktı içinden 😂😂
Sat yiyelim. 😂
tamam pikiii 😄😄
Ne yiycez? 😂
😂😂 ne veriyim abimee 🤣
Şeker aşeriyorum. 😂
Sana yöresel serpme kahvaltı hazırlıyim 🤣 ortaya karışık birşeyler serpiştiririm işte 😂😂 akşam yemeginede ortaya mantı serpiştiriyim diyorum 🤣😂 doyurucu olur 😂
Oluuur ellerine sağlık ama torpil istemiyorum o kadar romantik bir ilişkide değiliz biliyorsun dimi, mum yeterli. 😙😙
Mum çok fiyakasız kalır ben senin için ortaya meşale koyarım 😂 önce gözüne sonra ruhuna sonrada midene hitap etmiş olurum 😂😂
Sonra niye kaşımız kirpiğimiz yandı, neden devirdik evi yaktık zor bela kaçtık.. 😂
😂😂 kaşını gözünü niye yakasın çocukmusun sen
Meşale diyoruz bebek. 😂
😂😂 canım sende meşalenin dibine girme 😂 biraz mesafeli yerde dur 😂 napsaydim yaa el feneri mi koysaydım 😂 sen bir yerini yakma diye 😂
Yakarım ben belli olmaz bana. 😂
😂😂 bence ben sana bir şey koymıyım sen benide yakarsın 😂 sen otur sessizce yemeğini ye deligganlı çok romantizm seni bozuyor 🤣
Sen beni yaktın çoktan. 🔥😂
Niye laa naptım da yaktım seni hınzır şeyyy 😂
Kafa dengi + iri göğüslü + komik + bazı soruları hınzır + gece saatleri = 🔥
Sustummm 😂🤣
Susman bir şeyi değiştirmeyecek. 😂
Parti reklamı... kolonyalı mendil...
Hayır içinden Beyaz desenli tepsi ve büyük boy bez çanta çıktı 😂😂
Kusura bakmayın puan veremiyoruz 🤣😂
Ahaaaa zıctımm😁😁😁🙈🙈
Broşür
Hayır değil 😄
Oy pusulası 🤣
😂😂hayır değil ona daha var
Üç güne gelir 🤣
not defteri ve kalem mi var
Hayır değil 😄😄
ayy
boyama kitabı ve bez poşet
annem şimdi 3 tane getirdi
kalem, takvim. belki ajanda
kulağıma fısıldayabilirsin :)
Hayır değil 😄😄
Bu kadar merakta bırakacak kadar kötü değilsin ama :)
😂😂 değilim tabiki aşk olsun
:) Bende değilsin diyorum. Ama merakta bırakıyorsun :) :)
Ya ben görsel olarak yorumda atmak istedim ama ben uygulamayı yükleyip girdiğim için olmuyor resim atmaya izin vermiyor
Neydi ki ama :)
Bilgilendirme için teşekkürler
Hiç merak etmiyorum saçma sapan biseydir 🙂
🤣🤣
Bize tepsiyle kahve ikram edersin.
Ne çıkıyorsa çıktın Güle güle harca kullan
Ampul çıkmıştır içinden
Merakla bekliyorum hediyeni kizcem
Mesaj at hadi anlatayım 😂
Burgu ve fiyonk makarna
Kime ne vereceklerini biliyorlar..
saçma bişeydir bence
En az 3 çocuk tavsiyesi
broşür çay, kahve ya da kek olabilir :)
Hayır değil 😄😄
Nasıl olur çay olmaz mı :)
Hayır çay çıkmadı 😂😂
ne çıktı merak ediyorum
Tepsi aklima gelmedi hiç 😅😅
Benimde gelmemişti aslında bende şaşırdım açıkçası geçen sene kahve dağıtmışlardi çünkü
Kahve olsaydi yapardin icerdik 😅😅
Ak gezenler mi bırakıyor bunu
Evet kapıma asılmış
Çay ve şeker mi😂
Yani milletin parası ile bu şekilde kafalarına göre bir şeyler dağıtmaları hiç uygun değil aslında
Hepsi milletin parasını kafasına göre kullanıyor
En basitinden en pahalısına gereksiz harcamalar ile
Şimdi konuyu siyasete bağlamayalım eğlenmek için burdayiz çünkü öyle degilmi
Siyasete ister istemez hayatın kendisi bağlı
Ak gezenler veya diğer geziciler
Hepsi eğleniyor biz kendimizi kandırmaya devam edelim.
Bol eğlenceler
🙋🙋🙋
Kolonya broşür falan mı
Hayır değil 😄😄
Cay gfjfhn
Bende bulaşık önlüğü sandım 😂
ne var?
Ampul çıkar
Helva