Sevdiğim kız için değiştim, şimdi tekrar birlikte olmayı teklif etsem mi?

Psikolojik sorunum olduğumdan kızdan bunu söyleyerek ayrılmıştım, ayrıldıktan 1 gün sonra pişmanım diye yazdım fakat 1 hafta kadar düşüneceğim dedi sonra da haklı olarak kabul etmedi. Aradan 2 ay kadar geçti.

Fitness/Spora gittim falan 55 kg dan yükselerek şu an 70 kg falanım. Biraz fazla abandığımdan göbek hafif var gibi ama kas kütlem yerinde.

Mental olarak ise daha iyiyim. Sorunum hala devam ediyor, uzman desteği almadan düzelmesi de imkansız fakat o aklıma geldikçe onu mutlu etmek istiyorum. Spora giderken aslında motvasyonum da oydu. Düşünme evresinde bende geleceği düşündüğüm için kabul etmiyorum demişti (kötü niyetle demedi, ben ona geleceği düşündüğüm için aniden yazdım sana kıyamadım falan dedim o da sonra o dediğimi yazdı). Bende aslında onun için değilde onu haksız çıkartmayı bir nevi motivasyon edinmiştim. O şekilde mükemmel bir gelişim yaşadım.

Fakat hala onu istiyorum. O çok iyi biri cidden , hani insanın sevdiği iyi gelir değil. Toplumda da iyi biri, kendisi daha 18 yaşında (bende 19 o da şu an 19) kendi işi olan biri. Hayatını ciddiye alan, başka hayatları da düzeltmeye (burnunu sokma değil) özen gösteren birisi. Yardımı mutlu etmeyi seven biri.

Bende açıkçası ondan daha iyisini bulabileceğimi hiç düşünmüyorum desem yeridir.

Ona tekrar yazasım var yazsam mı yazmasam mı çok kararsızım, ne yapmamı önerirsiniz?

O beni 55 kg kürdan halimle de, psikolojik sorunlarımla da sevmişti. Ben o istediği için değil tabii ki , kendim istediğim için bu değişimleri gerçekleştirdim. Tabii işin arkaplanında onun beni zihnimde motive etmesi var fakat en başından söyleyeyim kız hiçbir zaman git kaslan, şunu yaparsın bunu yap falan demedi. Olduğum gibi kabul etti.

Güncellemeler
+1 yıl
Olacaktır, onun kalbine dokunacağım eminim :)
Sevdiğim kız için değiştim, şimdi tekrar birlikte olmayı teklif etsem mi?
Cevapla