Arkadaş kaldık benim için değerli birisi
zamanında onunla kaldım maddi olarak elimi cebime attırmadı sizce hediye göndermelimiyim?
Arkadaş kaldık benim için değerli birisi
zamanında onunla kaldım maddi olarak elimi cebime attırmadı sizce hediye göndermelimiyim?
Arkadaş kaldık diyorsan bence göndermen de herhangi bir sorun yok aranızda nasıl bir iletişim bağı var bilmiyorum sonuçta bunu en iyi bilen sensin eğer aranız iyiyse gönder derim ama ben olsam göndermezdim.
Vefalı olmak iyidir. Hediye almayı düşünmekle iyi yapmışsın. Eğer maddi durumun elverişli ise kaliteli ve şık bir saat alabilirsin. Kaliteli bir parfüm de alabilirsin. Gömlek falanda olabilir.
Cevap
2Cevap
Kutla. Hediye olarak da seni özledim diyip nude at.
Flört... kendin diyorsun hani sevgilin bile değil ayrıca eski neyin kafasını yaşıyorsunuz?🙄🤷🏻♀️
Bence bir hediye yolla
Adı üstünde eski yani daha ne gönderecek
gonder
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?