Beni birisi seviyor 48 kilo iken sevdi 90ken sevdi, bipolar oldum yine sevdi şimdi de zayıflıcam yine sevecek
sizce bundan koca olur mu:))?
Beni birisi seviyor 48 kilo iken sevdi 90ken sevdi, bipolar oldum yine sevdi şimdi de zayıflıcam yine sevecek
sizce bundan koca olur mu:))?
Bir insan bir insanı gerçekten seviyorsa şekle, koşullara göre sevmez.
Tut ki Allah korusun kaza geçirdin hayatının bundan sonrasını belki de tekerlekli sandalyede geçireceksin ya da hamileyken de kilo alabilirsin.
İnsanlar zor günlerinde karşı tarafı bahanelere maruz bırakıyorsa sevmemeli...
Sevmek o kadar kıymetli ve güçlü bir duygu ki anlam katarak değerli kılarak çoğalır.
Evet evlenilir.
Çünkü öyle ki zor zamanında da senin elini asla bırakmayacak gibi duruyor.
Umarım hakkında hayırlısı olur, çok mutlu olursun.
Şimdi bunun erkek versiyonu olsa 90 var 90 var🙄yani 90 kiloyken iyi duran da var erkekse eğer g. tu göbeği salmadiysa😂 ama kadına biraz fazla gibi 90 şu an 90san eğer spora diyete başla bence. Hiç belli olmaz seni seviyor olabilir ama kadın önce kendisi için güzel olmalidir bakımlı olmalıdır. Sen beni her halimle seviyor nasılsa deyip g tü göbeği salarsan 90 kilo olursan sevgisi azalır mı bilmem ama ilgisi illa ki azalır. Çünkü bir laf vardı erkekler gözüyle sever kadınlar kulağıyla mi neydi öyle bişeydi😂
Güzel hissetme ihtiyacı kadının doğasında vardır. Bir çiğ köfteye bi hamur işine harcamayın bu ihtiyacı😂 Güzel kadına sahip olma ihtiyacı da erkek doğasına aittir
Bu yüzden aldatır birçoğu. Nasılsa evlendim deyip kendisine bakmayan kadın bakımlı kadınlara kaptırır kocasını. Hayatının gerçeklerine kör olmayın 😂
Hayatın**
Valla olur bravo. Benim eski öküz sevgilim seviyorum diye ayak yaptı sonra bu kilolu haline aşıksam zayıf haline nasıl aşık olurdum falan dedi. Şoka girmiştim. Seninki adam gibi adammış.
Öp başına koy seni her halinle sevenin kıymetini bil böylesi her zaman bulunmaz her insanın hayal ettiği eş. Bir insan seni her koşulda seviyor ise kalbinin tek sahibidir.
Cevap
60Cevap
Evet olur tabi
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ İnsanlar birbirlerine bu sebeple iyi ve kötü gün için söz veriyorlar. Daha en başından kendisi sana karşı duruşunu ispatlamış demek ki. Umut var gibi.⭐
#tubasueda 🍀🍀
Adam adam gibi adammışta seni sevmeye değmez🤭 neyin gösterişini havasını atma hallerindesin.. sevmek ayrı, sevgiye layık olacak birini sevmek ayrı… sen layık değilsin öyle birini burada soruya çevirdiğin için.. o her halükarda sevdi burada biri olmaz dese o karaktersizliği yakıştıracakmısın kendine.. çok gereksizsiniz çok.. sevgiyi bile ayaklar altına severecek basitliktesiniz 😅
Amma duyar kastın be bilader.
Ooouuv vurdu ve goooll
Birinizde herkes gibi olmayın lan.. hep klasik laflar; boş konuşma, yok duvar kastın.. ulan at kafası duvar kasılacak bi durum mu gördün.. begeni durumu olurda, reklam sezersin bunu konuşursun.. kim için duvar kasacağım.. herkes gibi takılan, konuştuğu sözü bile manasından uzak gelişi güzel olan bi dal lama için mi.. yok beni durdur yere kendine sardın.. bu kadar a m canım olmaya ne gerek var.. sevgi iki kişiliktir ortada olmaz.. sizin gibi genişler zaten erkekliğe kara çalıyor🤭
Kanka duvar değil duyar o
Zaten sevmek demek her halinle kabul etmek demek degilmi şöyle bı algı var kadın olsun erkek olsun birini hayatına aliyo onu tanıyor ama ya nasılsa seviyo seviyorum degisirim değiştiririm mantığı var aşk sevgi bu değil tabiki olumsuz yönlerini torpulersin ama karşındakini olduğun gibi kabul etmek yerine onu istediğin kalıba sokmaya çalışırsan burada aşk sevgi yoktur...
daha noolsun. seven her halinle sevmeye devam eder 🤷♂️koca olur mu, olur🤷♂️
bipolar çok zor bende bipolarim manik depresif destek çok önemli şimdi stabilim artık sevdiğim adam sayesinde senelerdir atak gecirmiyorum doktor kontrolünde ilacida bıraktım azimle sabırla bı bebek gibi severek bütün yaralarımı sardı geçmişimi sildi meğer ben hasta değilmisim beni hasta etmişler böyle birini bulduysan sıkı sıkı sarıl birakma onu mutlu ol
@Paticiii aslında o beni buldu😍 hiç kimsenin görmediğini sadece o gördü sen hasta değilsin seni hasta etmişler derdi hep gerçekten de öyleymiş bunu görmemi sağladı ben hasta değilim beni hasta etmişler 🙄🙄
Vay be benimki bana direkt olarak sen hastasın diyor abla sakin bırakma valla
Ben kilo alıp vermedim senin gibi ama hayatımda biri oldu her şeyime destek olurdu her şeyimi çekinmeden anlatabilirdim ona öyle güveniyordum işler istediği gibi gidip banada sahip olunca bıraktı beni. Sahip olma yanlış anlaşılmasın sadık biriydim. Başkalarına yazmaya başladı.
Tiktok kullandığını öğrendiğimde kavga edip ayrıldık.
Güven sıfıra iniyor bu durumda
Bipolar mi. Maşallah herkeste var bu hastalık. Eger gercektem sende varsa zor bi hastalık Allah şifa versin.
Bipolar kiloyu mahveder evet, ben de 75 ten 130 olmuştum ilaçları mahveder antipsikotikler kilo değil burada mesele bipolar olup o manik ve depresiflerde elini bırakmadıysa kaçırma benim elim bırakıldı
Ben de sevgili yaptım ama babam dedi ki o kız bir sürü erkeğe yazıyor diye nereden söyledi bu kanıya vardı bilmiyorum. Ama ben bu kız tarafından terk edilirsem biterim.
Peki o adam kaza geçirip çirkin felaket bişey olsa sen sevmeye devam eder misin? Sevgiye bu kadar anlam yüklemeyin bence. Adam seni sevmeye alışmış sadece. Kutsiyet affetme.
Ondan da koca olmazsa bırak çocuğu o doğursun. Adam daha ne yapsın?
Sanki olur. Yani başka özellliklerini de bilmek lazım. Yani kilo vs şeylerden ziyade; irade, saygı, sevgi, şefkat vb konularda da iyi olmalı. Bunlar var ise olur
boş ver bunlar karın doyurmaz. Evi var mı? Arabası var mı? Kaç gün sigorta primi var? Kaçını üstüne yapacak?
Beni de 45 kiloyken sevmislerdi 90 olursam bir gün yine bir herif bulurum diye düşünüyorum. Sonuçta erkekler için kız olsun yeter
Asıl ondan olur, sen dünyanın en şanslı insanı olduğunu bil yeter ama 90 ne ya, o kadar da gitme sende, seviyor diye...😅
Ben de bipolar hastasıyım. sevdiğim kız benden uzun boylu ve zayıf mesela. Kiloya falan bakmadı yapılısın dedi benimle sevgili oldu.
Ben olsam olmazdim
Nedenmiş sonuçta kalp bu kimi severse
E yani her halükarda seven insan ile olur. Ama İYİ bir koca olabilmek için sadece çok sevmek yetmiyor.
Bu adam şimdi bulunabilecek bir erkek değil. Bu güvenin bittiği toplumda böyle birini bulmuşsunuz bence evlenin derim.
Ne mutlu sana ki yanında sadece bedenen değil, tüm yüreğiyle yanında olan bir adam bulmuşsun 😌
Bu kişi sorduğun bu soruyu görseydi seni kapının önüne koyardı o kesin net yani...
Seven insan böyle olmalı bence. Her halinle seni seven, yanında olan adamdan koca olmayacak da kimden olacak? :D
Olur neden olmasın şekle takan olsaydı ilk baştan olmazdı
Olmaz bu kadar değişik koşullara rağmen yanında olduysa vardır bir beklentisi 🙂
O adam baş tacı olur baş 👑 Görünüşün önemli olmadığı bir aşk herkesin hayali kıymet bil aga
Dalgasına soru sorar gibi. Birde koca olur mu demiş, haketmiyorsun.
Bunu burada paylaşman çok samimi gelmedi ama evet sevgilin karakterli biriymiş demek ki
Adam gibi adam ondan olmayacak da kimden olcak?
Ne güzel sevmişşş 😇. Bizide seven çıkar inşallah 😏
Vay be... gercek aşklar da varmış..
Mutluluğunuz daim olur inş.. 😊
İyi bir koca olur ama sadece sevgi yetmez bence bunun için de
Böyle adamlar çok nadir bulunur, şanslısın bence seni her halinle kabul eden birini bulmuşsun.
olmazzz mıııı, çok güzel olur. maşallah, hakkınızda hep hayırlısı olsun.
Ondan her şey olur.
Sen ona layık mısın onu düşün. :)
asıl soru şu , bunları yapan birine asıl senden karı olur mu?
Beni de biri sevdi direkt dedi kilo alma seni sevmem aşırı kalbimi kırmıştı
Ne askmis bee 😂 o cocukla tanisip bir helal olsun demek isterdim
Buna bile kafa yorduysan Allah seni bildiğin gibi etsin.
Bence sormannn hataaaa !!! Seven her halinle sever yaniii ! demekki seni seviyor baksana :) Ondan kocada olur babada :)
Koca olma kriteri sadece bu olmamalı. Çünkü bi kadın organı uğruna bunları yapacak erkek çok var
Afedersinde 90 kloya kadar niye çıktın derdin neydi
@aleda33 öyleyse aferdedersin hakkını helal et
Önemli olan sevmek değil, önemli olan güzel sevmek; kırmadan, üzmeden, saygıyla,...
Evet olur ama inanamadım öyle insan kalmış mı benim sevgilim 70 kilo olduğum zaman vay ayıoğlu derdi
Sanmam herşeye rağmen sevemez. Bişi var ama ne bilmiyorum
Koca olur mu bilmem ama seni sen olduğun için seven biri olduğu aşikâr
Ondan koca olurda senden karı olmaz
Ondan iyi bir koca olur ama senden iyi bir eş olur mu bilemedim.
Bir kadını ne olursa olsun seven erkek çıkıyor zaten. Ama bir erkek yakışıklı değilse, boyu 1.80 den kısaysa o erkeği hiçbir kadın sevmez.
Ne alaka benim sevdiğim kız 178 boyunda ben 172 boyunda birbirimizi seviyoruz
Onu birak benle evlen dicem bi adammis kendisi😅yoklukmu yoksa hoşgörumü emin olamadim ama sana abayı yaktığı kesin
seni sen oldugun icin seviyo guven verici biri tabi ki sever
Direkt evlen şimdi git evlilik işlemlerine başla ciddiyim. Bu zamanda zoe bölesini bulmak
Ondan olurda senin kendini sorgulaman gerekiyor bence hala emin olmadığına göre
bazı kadına kilo çok yakışır ve çekicilik verir
yok ya bence koca olmaz, sen en iyisi 12 tane sabıkası olan biriyle sevgili ol. Hem daha güvenilir hem daha çok sever seni :)
E kanka soruyormususun bi de tabi olur, al bunu
Olmaz. Karı kıza kaçan adam bulamadın mı?
O adam için ölünür ☺️
Zor bulunur ender rastlanır böyle kral adamlara
Çıtayı arşa çıkarmış hala mı soruyorsun ey hatun
Olur neden olmasın
O adama ilah diye tapman lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?