Eski sevgilime "çok hastayım kimse yok yanımda, gelip hastaneye götürür müsün?" desem gelir mi?

Ayrılalı 2 sene oldu. cok kısa çıkmıştık ama tuhaf bir cekimimiz vardı. saygısızca ayrılmadık. Bana adım atan kendisiydi ve kararsızım deyip susmustu. ondan sonra bir kişiyle sevgili oldum. O da bunu bir kere aynı ortada gördü ve cokk sinirliydi. Ben şimdi çok hastayım evde hickimse yok. kendisi ilçede oturuyor ben merkezdeyim. Yanımda kimse yok , ulaşmak isteyecegim hiçbir arkadaşım , gelip beni hastaneye götürür müsün , yalnız olmak istemiyorum dersem gelir mi?

Eski sevgilime "çok hastayım kimse yok yanımda, gelip hastaneye götürür müsün?" desem gelir mi?
Cevapla