Hastayım ve nişanlımdan hiç bi jest göremedim, abartıyormuyum?

İlk defa böyle hastalandım. Yakın evlenceğim. Bi çiçekle beni sevindirebilirdi. Görmeye bile gelmedi
Hastayım ve nişanlımdan hiç bi jest göremedim, abartıyormuyum?
Cevapla