Narsistlik mi?
Mükemmelliyetçi biri mi?
Sizce neden böyle bir eleştiri yapma gereği duyar?

Narsistlik mi?
Mükemmelliyetçi biri mi?
Sizce neden böyle bir eleştiri yapma gereği duyar?

Sevgilimi eleştirirken çekinmem açıkçası. Onun da çekinmesini istemem. Olumsuz eleştirilerde kırılma dozunu o çok iyi ayarlıyor ben bazen patavatsız olabiliyorum 🤭 ama çok güzel toparlıyor beni o açıdan. Sevgilimle aramızda içte tutma olmasını istemem. Ne düşünüyorsa demeli ben de aynı şekilde
Taktik maktik yok bam bam bam 💥 😂
Aynen taktik ile ilişki olmaz samimiyet olsun ben herşeye varım
Nedenini bilemiyorum ama, hiç hoş bir şey değil. Madem olumsuz davranışlar görüyor bende ne diye benimle sevgili olmuş o zaman. Tamam eleştiriye kapalı biri değilim ama, haddini aşacak kadar da değil. Resmen yönetiliyor gibi hissederim. Bu olumlu kısmı içinde geçerli tabi..
Ahahaha nasıl buluyorsun ya böyle şeyleri sesli güldüm 🤣🤣
Doğru valla karikatür gibi adam 😄😄
Yaa bu bana ne kadar tanıdık bir vaka geldi 🤭
Öyle insanların amacı, kendi kusurlarını bastırmak ve ört bas etmek için karşısındaki insana psikolojik baskı yapmak.
Gerekli eleştiri neyse ama gereksiz olunca o kişi, narsist bir kişilik bile olabilir. Hoş şeyler değil bunlar. Ek olarak, fazla eleştiride hoş değil...
Cevap
3Cevap
Her hareketimi eleştiren bir sevgiliye ihtiyacım yok. Gitme vakti gelmiştir
Dayak yemek istiyordur. Başka bir açıklaması yok.
Bence sevgililer birbirini eleştirmelidir ama bunun dozunu kaçırmamalıdır. yani eleştireceğim deyip tartışma da çıkabilir bu da ilişkiye zarar verebilir. bu yüzden bunun yerine bende mantıklı ve yapıcı eleştiriler olmalıdır yani ona karşı hatalarını göstermeli ya da iyi yanlarını ama bunu kötü bir şekilde yapmamalıdır. yoksa sevgiliyse her konu tabi ki konuşulabilir.
Pırlanta gibi adamsın seni kaçıran yandı 😅
Evy abi teşekkür ederim 😅🙏
Rica ederim ne demek 🙏🏻😂
Manipüle etmeye çalıştığını düşünürüm. Bu resmen zamanla her hareketini hesaplayarak yapmanı gerektirir.
Hiç kimse 4 4lük değil ki her yaptığımı eleştircekse işimiz var 🤷♀️
Mukemmelliyetçilik, hata arama, bahaneler...
Sıkılırım bunalirim hiç sevmem herseye yorum
Rahat batıyor galibaaa
😁😁
Mükemmeliyetçi olabilir benim gibi 😃
Tuaf bir kislik ayırt edemiyor
Kendini beğenmiş şımarık işte
Erkeği çapkınlığa teşvik etmek...
Net mükemmeliyetçi
Mukemmelliyetci biri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?