Ne zaman? Nerede? Kime platonik vuruldunuz?
Öğretmen, akraba, komşu kızı, arkadaşının aşkısı kime?

Ne zaman? Nerede? Kime platonik vuruldunuz?
Öğretmen, akraba, komşu kızı, arkadaşının aşkısı kime?

Ben ona Aşk demiyorum da hadi senin güzrl hatrın için diyeyim, bir kez oldu, iletişime geçmediğim için platonik kaldı.
Tabi bu dediğim gibi bir Aşk değildi, bir beğeni etkilenme vs. işte ne dersen oydu.
Epey seneler önceydi arkadaşımın ablasıydı 😀
Yalnız isim denk mi geldi yoksa bilerek mi seçtin bilmiyorum ama rahmetle...

Arkadaşının ablasi olması işi yokuşa sürmüş hocam 😃
Rastgele isim seçtim
hiç platonik aşık olmadım. ama tabi ki beğendiğim ünlü kadın oyuncular oldu hepsi de yabancı mesela şu kadın çok güzel geliyor bana. bunun dışında gerçek hayatta gördüğüm hiç bir kıza aşık olmadım. çünkü aşık olsam da zaten anlaşabileceğim ya da kafa dengi bir kız bulmakta zorlanırdım. çünkü genelde ülke kızları ile çok çok fark var aramda. yani düşünün türk kızı arabeskt falan dinliyor ben luis fonsi dinliyorum :D
İnşallah buna benzer bir kızla tanışırsın
Cevap
3Cevap
Hiç platonik aşık olmadım. Platonik aşık kötü bir şey.
Çok kötü sister
Bence de😕
Her 10 dakikada en az 3 4 kere platonik aşık oluyorum😅
Herkes ne kadar tatlı bişey ya😅
🤣🤣
Belki bir olmuştur.
2 olmamıştır.
Öyle herkese bir şey hissedebilen biri değilim.
Sevgi aşk o kadar basit bir şey değil benim gönlümde.
Öyle de olmalı
Evet ya platonik sevmek, bir robotu sevmek gibi. 🤌🏻
Mutfak robotuna duyulan histen farksız 🤣
Sen mutfak robotunu sevinn mi Sugar 🤣
Sesi güzel olsa sevilir yani 🤣
Ne yapıyor anlat 🤣🤣
Lime lime severiz
Hiç platonik olmadım ben ya çocukluk zamanı hariç 😅 Keyifli geceler..
Çocuklukta kime oldun
Normalin olmadık platonik fotomaçonik kaldı bir de. 😃
🤣daha çok var
Platonik olmadım hiç.
Sister sen normali ol da platonigi kalsın 🤣
😃😃
Bir kez oldum.
Kime olmustun
Malın önde giden şerefsizin birine aşık olmuştum.
Hiç olmadım
Benim gibisin bende olmadım
Hiç olmadım
Bir dene 🤣
Hiç😄👍
👍👍
Trump'ın oğluna
🤣🤣
Hepsi platonikti zor yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?