Ne yaptıysam yaranamadım sevgilime, bu kızlar neden böyle ya?

3 yıllık ilişkimiz vardı ne yaptıysam yaranamadım elimden gelen herşeyi yaptım ama bir türlü yarnamadım hep trip yiyen hep haksız çıkan ben oldum kızlar neden böylesiniz çok bişey istemiyoruz oturup sadece sevmek istiyoruz tc kızları neden böyle ya

Ne yaptıysam yaranamadım sevgilime, bu kızlar neden böyle ya?
Cevapla