Benim için uygun olmadığını anladım, nasıl ayrılacağım?

Sözlenmiştik, annem hep derdi senin dengin değil diye şimdi anlıyorum, ama 3 yıl geçirdik, nasıl ayrılacağım, sanki onsuz hayatım alt üst olacakmış gibi ona karşı duygularım azalıyor ama bir yandan çok bağlıyım. Üstümde sürekli negatif düşünceleri var, uzağa okumaya gidiyorum sürekli kıskançlıkları tutuyor, ya artık bir yere çıkmaya korkuyorum kavga ediceğiz diye ödüm kopuyor, birlikte olduk korkuyorum bunu herkese söyler diye

Benim için uygun olmadığını anladım, nasıl ayrılacağım?
Cevapla