Sevgilimin adını Japonca yazdırıp dövme yaptırdım ve benden ayrıldı. Hak ettim mi sizce?

Sevgilimin adını Japonca yazdirip dövme yaptırdım ertesi gün benden ayrıldı nerde hata yaptım?

Sevgilimin adını Japonca yazdırıp dövme yaptırdım ve benden ayrıldı. Hak ettim mi sizce?
Cevapla