Flört ettiğiniz kişiden anında soğutan bir harekete şahit oldunuz mu?

Ben böyle bir şey yaşadım, gayet iyi anlaştığım ve beğendiğim birisiyle görüşmüştük. İlk buluşmayı çok kısa ve sadece karşılıklı kahve içerek geçirmiştik. İkinci buluşmada biraz gezelim dedik ve ortak bir yerde buluşma kararı aldık. İkimiz de bir işi halledip öyle gelecektik ve bir saat ayarladık. Beni tam 45 dakika beklettikten sonra yanıma geldiği gibi mekanda gördüğü bir arkadaşının yanına geçip onunla da 10 dakika konuştu. Kendisini uzun süre beklediğim için boş durmak istemedim ve hem kendime hem ona içecek aldım. Geldiğinde kahveyi beğenmedi ve değiştirdi. Sonra kahveleri bitirip yürümeye başladık ama ben kafamda artık olmayacağını netlemistim. Sonrasında yemek yemek istediğini söyledi, ben yemek istemediğimi aç olmadığımı söylediğimde kendisi ben yiyeceğim sen yemeyebilirsin dedi mekana girdi ve bende para yok sen ısmarlasana dedi. Kolundan hafifçe tutarak kapıdan çıkardım ve ben yemiyorum çok ac değilsen sen de yeme dedim ve yürümeye başladık. O gün yanından zar zor ayrılıp eve geçtim. En kötü buluşmalarımdan biriydi diyebilirim.
Flört ettiğiniz kişiden anında soğutan bir harekete şahit oldunuz mu?
Cevapla