Sizi okula bırakan taksiciyle işi nasıl pişirirsiniz?

Arkadaşlar selam beni okula bırakan ultra yakışıklı bir çocuk var. Çocuk gerçekten aklımdan çıkmıyor. Ben ünideyken çok kullanıldım aldatıldım çok acılar çektim ve gerçekten çok üzüldüm. Bu çocuk aynı eski sevgilime benziyor. Bana birlikte gezmeyi falan teklif ettiği de oluyor. Sizce onunla gezmeye gitmeli miyim. ya da nasıl davranmam gerekiyor. Gezmeye mi gidip onu öpsem mi. ya da ne bileyim işte birliktelik yaşasam ne der sizce

Sizi okula bırakan taksiciyle işi nasıl pişirirsiniz?
Cevapla