Güncellemeler
+1 yıl
Güncelleme
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelleme.
Doğru mu diye sordum çünkü yılların verdiği dostluk yoksa iki taraf arasında bence çok yanlış alkollü mekan sonrası tahmin edilemez belli olmaz cok kez gördüm öyle yere gidenler ya sevgili olurlar sonrasında ya günü birlik eğlencelerine mekandan sonra devam ederler 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Gece kulübüne gitmem
Bir kere dene güzel yerlerdir eğlenirsin
Gittiğim oldu evet ama hiç yapmayacağım şeyler yaptım hayatımda. Bazen diyorum ben nasıl bunu yaptım. Gitmiyorum artık.
Adam olanda sevgilisini oraya sokmaz yalnız.
Yaptıktan sonrada pişman olmak saçma yapmadan önce nerdeydi kız aklın sende bir flörtöz lük var gibi seviyon yani adam olan zaten tek göndermez gönderirse sevmiyordur emin ol
Ben flörtez değilim, sadece amacım dalga geçmek veya eğlenmek. Flört ettiğim biri hoşlandığım birisi olur ki uzun zamandır kimseden etkilenmedim bile. Yaptıktan sonra pişman olmak neden saçma?
İnsanız hiç mi hata yapmıcaz, hiç mi şaşmıcaz? Yani hata yaptık diye ölene kadar o hatayla mı yaşıcaz ne yani. Hatalar olur, mesele ders çıkarmak. Biraz geç oldu geç dank etti bana ama oldu
Amacım eğlenmek falan diyosun flörtöz lük de o zaten karşı cinsle takılmak eğlenmek sende öyleyim diyorsun buda flört ettiğinin anlamına geliyor aynı şey eğlenip flört takılıp sonradan pişman olanlar yargılamıyorum bak seni ama saçma kılıf bulmak gibi yine olsa bence yine yaparsın kız doğru söyle o çocuk varken mi oldu bende aileler sorun falan sanıyordum valla sizinkini
Ya anladığın şeye bak. Ben normal arkadaşça yaklaşıyorum, başka bi niyetle bakmıyorum kesinlikle kimseye.
Tamam de erkek bu öyle mekânlara gidersen olacak bellidir alkolün verdiği etkiyle de neler olur kimse bilemez pişman olacağın şeyler yaptırır insana bu yüzden bittiyse kusura bakma dönmez heralde o çocuk sevene yakıştıramam bunları valla
Ya öyle aklına gelen şey değil. Yani cinsellik anlamında asla. Bi şey kullandım, hiç ama hiç yapmıcam bi şey.
bir şey kullandım derken
Yuhhh sana çüş sen öyle yerlere erkeklerle gitcen bunlari yapcan kusura bakma diğerleride olmuştur benim valla bakış açım değişti sana ya belliki sen takılmayı eğlenmeyi seviyorsun sana onu içiren insanların amacı bellidir ulaşmışlardır da
Önyargılı insandan nefret ediyorum ya cidden he aynen knka tamam dediğin gibi hıhım
Kız bu önyargı sence 😂😂😂😂 sen eğlenmeyi seven birisin erkek arkadaşlarla takılmayıda seviyorsun ben yargılamıyorum ki seni hayat senin ama yaptıklarınından sonra seviyorum demen saçma hepsi bu
Valla çok seviyorum, keşke içimi açıp gösterebilsem. O asla inanmıyor, inanmasın sorun değil. Ben alıştım onun bu laflarına koymuyor yani artık ama aşırı yoruyo. Ben zaten psikolojisi sikilmiş biriyim o daha da beter yapıyo beni.
Valla ben inanmadım kusura bakma da bunları yapanın sevgisine bana düşmez yargılıyor gibi algılama anlattıklarından yola çıkarak diyorum
Yav inanmayın inanmayın kimseyi ikna etmek zorunda değilim uğraşmıyorum da artık. Saldım
😂😂😂😂tmm sakin ol pika kimse inanmaz çünkü aman boş ver sevgi falan geç eğlenmeyi seviyorsun ne yapmak hoşuna gidiyorsa onu yap
He aynen tam
😂😂😂😂😂
buradaki kitle assoyal ve cebinde 5 liriası hacı abi
😂😂😂😂 yok ya öldürme herkesi o kadar