Hayatima erkek girince strese giriyorum, niye böyle?

2 gün konuşup sıkılıyorum, gitsin istiyorum. Mesaj atmasi bile boğuyor beni.

Bu arada 28 yaşındayım, hic sevgilim olmadı sanırım ben yalnızlık icin doğmuşum. Cirkinsindir belki diyeceksiniz ama yüzüm de fiziğim de güzel hatta bir ara mankenlik yaptım.

Hayatima erkek girince strese giriyorum, niye böyle?
Cevapla