Merhaba arkadaşlar bugün tam 25 gün oldu ve ben hala deli gibi seviyorum.
Kötü bir ayrılık yaşamadık. En son 15 önce konuştuk ve bana dediki gelme lefkeye ya gelme sessiz kal hep buradasın tedirgin oluyorum dedi bende o günden beridir kendimi her yerden geri çektim. Ve yılbaşından önce arayıp yüz yüze görüşüp barışmak istediğimi söylesem olur mu? Ya da artık unutayım mı? Ayrılmadan 1 gün öncede her şey yolundaydı sadece ben oraya gitme falan diyerek kızı mal gibi çok sıktım bu yüzden bitti aslında darladım ben ne yapayım taktik verin?
Kötü bir ayrılık yaşamadık. En son 15 önce konuştuk ve bana dediki gelme lefkeye ya gelme sessiz kal hep buradasın tedirgin oluyorum dedi bende o günden beridir kendimi her yerden geri çektim. Ve yılbaşından önce arayıp yüz yüze görüşüp barışmak istediğimi söylesem olur mu? Ya da artık unutayım mı? Ayrılmadan 1 gün öncede her şey yolundaydı sadece ben oraya gitme falan diyerek kızı mal gibi çok sıktım bu yüzden bitti aslında darladım ben ne yapayım taktik verin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer