3 yıllık ilişkimi ailelerimiz istemediği için bitirmek zorunda kaldım sevgilim hiçbir çaba göstermedi ve beni engelledi, neden?

Biz çok iyi anlasiyorduk çok mutluyduk ama sevgilimin ailesi bana kaç dediler bende kabul etmedi bu sebeple ailelerimiz arasında çok büyük kavgalar oldu biz sevgilimle çok mutluyduk hicbi sıkıntımız yoktu ama ben ailelerden sürekli baskı altında kalınca ikimiz içinde ayrılığın en iyisi olucagini söyledim ama erkek arkadaşım onca yıl hiç yaşanmamış gibi herşeyi unuttu ve beni her yerden engelledi ona başka telefonlardan ulaşmaya çalıştım fakat beni bı daha rahatsız etme dedi bana ne yapmam gerekiyor hiç sevmemismi beni

3 yıllık ilişkimi ailelerimiz istemediği için bitirmek zorunda kaldım sevgilim hiçbir çaba göstermedi ve beni engelledi, neden?
Cevapla