Terkettiğin için sana kızgın, kırgın ya da artık önemsiz olduğun için olabilir mi?
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Tamamda keyfi terketmedim ki o da bi boklar yediki terkettim, bende kırıldım kızdım ama sonuçta dönmek için bir hamle yapıyorum. Ha artık önemsiz olma konusu o olabilir bak bu kadardı belkide değerim
Şimdi bu biseyler yaptı bende sinirlendim konusmaya çalıştım konuşarak çözemedik daha dogrusu bu herseye evet tamam falan dedi geçti. Bende geçiştiremedim konuyu kaldı öyle sonra baska bisey daha oldu bende iyice sinirlendim heryerden engelledim bunu. Hiç peşine bile düşmedi ben engelleyince.
Sen bu kafayla bana çözüm olmayı geçtim kendine bile hayrın olmaz, keske baska kapıya diyebilsem bende sana ama ordanda hayır gelmez senin gibisine allah kolaylık versin sana öbür türlüsü çok zor zaten
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Terkettiğin için sana kızgın, kırgın ya da artık önemsiz olduğun için olabilir mi?
Tamamda keyfi terketmedim ki o da bi boklar yediki terkettim, bende kırıldım kızdım ama sonuçta dönmek için bir hamle yapıyorum. Ha artık önemsiz olma konusu o olabilir bak bu kadardı belkide değerim
Ya trip atıyor ya da önemsizleşmişsin
Keske trip atıyor olsa
Sence neden bir düşün bakalım sen olsan niye yazmazdın
Ben olsam yazardım hepsini geçtim abi hesap sorardım adam onu bile yapmıyo
Demek ki seni değersiz görüyor boşa vakit harcanacak biri gibi görüyor
Azına sıçayım ben onun ya
terkettiğin için olabilirmi bebiş sen bana yaz aşkım mutlaka dönerim
Görmüyor olabilir
Görüyor🙄
Eminsin yani
Tabiki eminim görüyor bilinçli olarak cevap vermiyor
E nedeni belli degil mi ki
Ama çok saçma oldu ben böyle olacağını düşünmemiştim hiç
Neden peki sen ne dusundun
Şimdi bu biseyler yaptı bende sinirlendim konusmaya çalıştım konuşarak çözemedik daha dogrusu bu herseye evet tamam falan dedi geçti. Bende geçiştiremedim konuyu kaldı öyle sonra baska bisey daha oldu bende iyice sinirlendim heryerden engelledim bunu. Hiç peşine bile düşmedi ben engelleyince.
O zaman hiç bulaşma sal gitsin
terkettiğin için olabilir mş
Tamam terketmiş olabilirim ama o kadar mesaj attım dönseydi bari geri
sorunun içinde cevabı ahahhahhaa
Kafan mı güzel knk
Of ne güzeli ya ciddi bisi soruyorum surda zaten yazana kadar kendi kendimi yedim. Terkettim ama geri gelir sandım
Boş işler..
Neden öyle dedin
E sen adamı terketmişin sinirli ortayı bulman zor knk
Sende olsan böyle mi yapardın peki. Gururdan dolayımı sence yoksa gözünde bittiğim için midir
Olaya bağlı
Ama yardımcı olman lazım bana
Sana belediye yardım ben napim aw
Offf aman be erkeklerin hangisinden hayır gördük ki zaten
Kes la işiniz gücünuz kullanıp köşeye atmak bir halta yariyonuz sanki kezbn
Sjsjs kullanıp atıyoz mu, asıl sizin bi halta yaradığınız yok alt tarafı adam gibi seveceksiniz onu bile yapamıyosunuz
Aynısınız bacım sana ben cözüm değilim hadı başka kapiyaaa
Sen bu kafayla bana çözüm olmayı geçtim kendine bile hayrın olmaz, keske baska kapıya diyebilsem bende sana ama ordanda hayır gelmez senin gibisine allah kolaylık versin sana öbür türlüsü çok zor zaten
Puhahaha kudur yav sap olarak mutluyum oley
Çatlak ya sjsjsjs
Bi sen akılısın hıammmına
Gitsene artık tadın kaçtı
Görüs atma sende slk
Atcam ben sen git kendi kendime takılcam burada
La uzaaa boş yapma tırreek
Sanane be boş yapmaya geldim ben buraya
İşsiz misin kardeşim git eski sevgiline yalvar barısın öpüşün
İşsizim yalvaramam zaten bi adım attım gelirse gelir gelmezsede napim iki ağlar yolumuza bakarız
Gelmezse bana yavşıcan dimi utanmaz
Sen kimsin be sjsjsj
Hoşafım sen kimsin asıl
Çekirdeksiz kuru üzüm sjsjsj
İy hic sevmen he
nude att gorur o zmaan flelelfpfeldlf
Anca aklınız orada zaten
valla digerlerini bilmiyorum ama benim hep orada evet 👅
Bilemem ki
Acaba neden
Terk etdigin icin