Dün buluşacaktık, ekti beni. Sinirliyim hala. Nasıl davranmalıyım ona?

Bir kaç aydır konuştuğum çocukla dün buluşacaktık. 1 haftadır onun için hazırlanıyorum. Ayakkabısıydı, kıyafetiydi vsvs.. Ama dün beni ekti. Önemli bir işi çıkmış falan işte. Acaip sinirlendim. Sadece " tamam o zaman " dedim ona. Mesajlarına cevap vermiyorum. Özür felan diliyor. Ama bütün hevesim kaçtı artık. Sinirim geçse bile aklıma dün gelir yine sinirlenirim. Ya da çok mu abartıyorum? Nasıl davranmalıyım ona.
Güncellemeler
+1 yıl
hadi arkadaşalr yardım lütfen.
Dün buluşacaktık, ekti beni. Sinirliyim hala. Nasıl davranmalıyım ona?
Cevapla