Okumuş erkeklere ilgim fazla yok neden sizce?

Ben de kendimce bir bölüm okudum. Eskiden okumuş erkekler beni tercih edince mutlu olurdum ama artık olmuyorum. Her şeyin anlaşmak, sevgi, elektrik ve iletişim olduğunu anladım ilişkilerde. Tabi ki bunlar okumuş erkeklerde de varsa olabilir. Anlaştığım erkekler daha mütevazi serbest çalışan, kendince kibar, temiz kalpli, kendi halinde insanlar oluyor. Ben de bir miktar parayı seviyorum ama ne sadece parayla, ne kariyerle olmuyor. Hep işin sonu sevgi, sevgi, sevgiye çıkıyor.
Okumuş erkeklere ilgim fazla yok neden sizce?
Cevapla