Açıkçası bir başkası için yemek yapmadım. Sevgilim olsaydı onun sevdiği yemeği dener miydim denedim fakat telefon her zaman yakınımda olurdu 112 yi aramak için çünkü ben yemeklerimin lezzetine güvenmiyorum. Belki de annemin yaptığı yemeklerin lezzetini arıyorum