bir ilişkim vardı hep bana yalan söylemiş kandırmış ve başkalarıyla takılmış ben ilişkimi tamamen bitirdim affetmem hayatıma baska bir insan alsam karşı tarafı uzmem degilmi uzulmesini istemiyorum suana kadar sozumde durdum oda söz verdi ve bana hayatının en büyük yanlışını yaptı ona cok büyuk yalnış yapardım ama kalbinin kırılmasını istemiyorum kötüyse kötülükle cevap vermem istemiyorum artık üzülmek yok dusunmek insan yerine koymak yok zaten bir insan kendini belli ederdi bunca zamandır be iyi gunumde nede kötü gununde yanımda oldu ne soylediysem tersini yaptı o yuzden kendime gore bir insanla arakaş olmak daha iyi olucak gelmek istesede gelmesin
gülüm bittimi
Bitiyor be seni sevmistim oysaki
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer