Arkadaslar galiba ateşim çıktı idrar yollarından enfeksiyon kapmış olabilirim hastaneye gitmek zorunda mıyım?

hastaneye gitmek istemiyorum HERKES BİR GARİP BAKIYOR.. ayrıca ne dicem ki doktora

Arkadaslar galiba ateşim çıktı idrar yollarından enfeksiyon kapmış olabilirim hastaneye gitmek zorunda mıyım?
Cevapla