Sevdiğim kişinin geçmişini öğrendim yarası varmış sizce bu kişiyle olursam kendime haksızlık mı etmiş olurum?

Birine çok aşıkmış ama beraber olamamıslar geçmişte sonra bu sevgili yapmış ama bi nevi yarabandı olarak şimdi de ayrılmış sevgilisinden ve hiç üzülmedim aşık olmamışım falan demiş ortak arkadaşımız var ondan duydum ve çocukla bakışıyoruz ne zaman ona baksam bana baktığını görüyorum bir iki kere tesadüftür ama üç dört beş offf bilmiyorum kafam karışık

Sevdiğim kişinin geçmişini öğrendim yarası varmış sizce bu kişiyle olursam kendime haksızlık mı etmiş olurum?
Cevapla