Dershanede birinden çok hoşlanıyorum ama belli edemiyorum. Ne yapmam gerek?

Dershanede birisi var 3 ay oldu ama onu her gördüğümde kalbim hızlanıyor, sürekli aklıma geliyor, hatta rüyalarıma bile giriyor. Ne kadar düşünmemeye çalışsam da bir şekilde yine düşünürken buluyorum kendimi. İlk zamanlar baktığını çok net hissedebiliyordum ve ben de bakıyordum ama artık çok da emin olamıyorum. Ben bakmak istiyorum ama çok çekiniyorum. Kendimi başka türlü nasıl fark ettirebilirim onu da bilmiyorum. Hiçbir arkadaşıma anlatmadım, duyulur gerginlik olur belki bambaşka bir şey bilmiyorum. Aynı sınıftayız illaki hep yüzyüze gelicez. Reddedilmekten, dedikodu konusu olmaktan korkuyorum. Ne yapmalıyım sizce? Hiçbir şey yokmuş gibi devam mı ediyim yoksa aman nolacaksa olsun diyip bir şekilde kendimi mi göstereyim? Kendini göster diyorsanız ne yapmam gerektiğine dair fikirlerinizi belirtirseniz de çok mutlu olurum. Şimdiden cevaplarınız için çok teşekkür ederiiimm.

Dershanede birinden çok hoşlanıyorum ama belli edemiyorum. Ne yapmam gerek?
Cevapla