Ailem dindar öncelikle, o yüzden ciddi ilişki bakış açısıyla büyütüldum ama günümüzde bu aile ortamında büyümüş qma çokça sevgilisi olmuş kızlar da var
Asosyal birisi değilim okul kluplerjnde etkinin yönetim kurullarında yer aldım, projeler yürüttüm, farklı etkinliklere katilimim oldu.
Lisanslı sporcuyum amerikan futbol oyuncusuyum hem okul takımı hem federasyonda oynuyorum
Çift anadal ile 2 bölüm okuyorum
Güzel bilindik bir üniversitede okuyorum.
Kapalıyım ama yeniliklere açık ve kendimce tarzım var. Çirkin değilim bence ortalama güzellikteyim
Ama kendimi ilişkiye açık hissedemiyorum teklifler de alıyorum ama evleneceğim kişi olsun diye diye kimseyle ilişkim olmadı. Oldu ama kisa surdu ve uzak ilişkiydiii
Daha kimseye sevgilim diye sarılmadım ya da elini tutmadim. Sizce bunun nedeni nedir. Psikolojik sorunlu muyum yoksa.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer