Sizce tüm bu özelliklere sahipken ciddi ilişkim olmaması normali mi yoksa psikolojik sorunlu muyum?

Ailem dindar öncelikle, o yüzden ciddi ilişki bakış açısıyla büyütüldum ama günümüzde bu aile ortamında büyümüş qma çokça sevgilisi olmuş kızlar da var

Asosyal birisi değilim okul kluplerjnde etkinin yönetim kurullarında yer aldım, projeler yürüttüm, farklı etkinliklere katilimim oldu.

Lisanslı sporcuyum amerikan futbol oyuncusuyum hem okul takımı hem federasyonda oynuyorum

Çift anadal ile 2 bölüm okuyorum

Güzel bilindik bir üniversitede okuyorum.

Kapalıyım ama yeniliklere açık ve kendimce tarzım var. Çirkin değilim bence ortalama güzellikteyim

Ama kendimi ilişkiye açık hissedemiyorum teklifler de alıyorum ama evleneceğim kişi olsun diye diye kimseyle ilişkim olmadı. Oldu ama kisa surdu ve uzak ilişkiydiii

Daha kimseye sevgilim diye sarılmadım ya da elini tutmadim. Sizce bunun nedeni nedir. Psikolojik sorunlu muyum yoksa.

Sizce tüm bu özelliklere sahipken ciddi ilişkim olmaması normali mi yoksa psikolojik sorunlu muyum?
Cevapla