İlişkiye ara verince gene de yazılması lazım mı gün içinde?

merhaba sevgilimle 1 hafta kadar ilişkimize ara vermek istedik fakat hiç yazmamak mı lazım yoksa yazmak mı gerekiyor nasılsın iyi misin gibisinden çünkü uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz sizce nasıl olmalı yazmalımıyım nasılsın diye?

İlişkiye ara verince gene de yazılması lazım mı gün içinde?
Cevapla