Nişan öncesi çikolata kutusu için bile tartıştık. Bu ilişki böyle yürür mü?

Uzun suredir beraberdik yaklasık 3 yılın uzerınde, onu cok sevdım kendısı de benden yaklasık 2 saat uzaklıkta ıl dısında ayda ıkı defa falan gorusuyorduk, aılelelerımız tanıstı ve bır yola gırdık.. kız arkadasımın tartısma esnalarında kırıcı cumleler kurması, hakaretler etmesı.. bır hafta sevgı verıp ertesı hafta bırden bıre soguk davranması hep bende guven kaybı ve ona karsı ne yapacagımı bılememeye yol actı.. nişan ıcın ona çikolata hazırlatacaktım ve guzel bır kutu da dusundum ama ona da sordum ( huyunu bılıyorum begenmemezlık yapıyor ) ama bana tepkı gosterdı , hakaretler ettı..' bana ne soruyorsun, bı b*k u beceremıyorsun ' gıbı kelımeler atınca hem kırıldım hem sınırlendım.. ben onun ıcın ıyılıgını onun ıcın guzel olsun dıye bakmıstım ama onun bana dedıgı cok kırıcı oldu.. ona karsı sogudum... nişan hazırlıgı yapıyor hemde kırıcı cumleler soyluyor , öyle bır hale geldım kı bısey soylesem kızar mı yanlıs anlar mı gıbısınden.. sız olsanız ne yapardınız?

Nişan öncesi çikolata kutusu için bile tartıştık. Bu ilişki böyle yürür mü?
Cevapla