İyi misin diye sordu sana ne dedim doğru mu yaptım?

15 yıldır sevdiğim bir kız vardı evlendi boşandı sonra tekrar görüşmeye başladık sonra aynı tedavi merkezine gittik tekrar iletişim kurduk, bana her zaman için aramızda bir ilişki olamayacağını söyledi dost kalacağımız söyledi vesaire şeyler, sana nasıl oldu bilmiyorum aramızda öyle bir etkileşim oldu ki ben bir şeyler yaşamak istedim onunla sanal önce kabul etmedi, sonrasında başımdan geçen birtakım olayları anlattım belki üzüldü belki acıdı bilmiyorum yaşamayı kabul etti yaşadık, sonra geçen hafta gittiğimde tedavi merkezine yüzüme bakamadı konuşamadı gözlerini benden kaçırdı neden böyle yaptığını sorduğunda önceden de söylemiştim eğer böyle bir şey yaşarsan yüzüne bakamam demiştim dedi, sonra da hayatımda uzun zamandan beri birisi var dedi, ama o gece benim en mutlu gecemde şimdi çok konuşmuyoruz dün nasılsın iyi misin yazmış direkt sana ne yazdım tabii o da bana kırıldı bozuldu ben sana bir gün olsun sana ne kelimesini kullanmadım dedi ne kadar canım sıkkın olursa olsun beni çok üzdün dedi dolayısıyla ümit vermedim diyor vicdanım rahat diyor bilemiyorum bunun kararını siz verin.

Sonrasında insanca soru sordum dedi haklısın hata bende bundan sonra benden de sana ne dedi sonrasında özür dilerim şeklinde falan mesaj yazdım gördü ama henüz bir dönüş yapmadı ne yapmam gerekiyor bu saatten sonra bilemiyorum hatalı mıyım onu da bilemiyorum.

İyi misin diye sordu sana ne dedim doğru mu yaptım?

Şimdi soruyorum size bir daha yazıp özür dilemeli miyim?

#GeceMuhafızı

15 Aralık, 2022 Perşembe Saat 16.25

Güncellemeler
+1 yıl
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim
İyi misin diye sordu sana ne dedim doğru mu yaptım?
Cevapla